27 Reacties

13 dagen geleden

Mijn dochtertje heet Sophia en noem haar vaak soofje, habibi, hayati, lieverd, moppie💖

13 dagen geleden

Mijn dochter heet Olivia, maar noemen haar 9/10 keer Ollie 💗

13 dagen geleden

Mijn opa noemt onze dochter vaak "schobbejak, schobbejakkie" (betekenis: boef, boefje" totaal geen schattige bijnaam maar het feit dat mijn opa het zegt maakt het schattig ❤️

13 dagen geleden

Mijn dochtertje heet Giselle maar we noemen haar altijd mini of gigi verder schatje poppie liefje 🩷

13 dagen geleden

Naam is Lucy. Bijnaampjes zijn Loesje, misses poopy pants en mijn kleine liefste.

13 dagen geleden

Ons zoontje heet James en we noemen hem vaak stinkie, misterpister of gewoon lieverd of schat.

13 dagen geleden

Ons meisje heet Noé. We noemen haar vaak poppemie, bolletje, liever, meisje, schatje, popje en onze zoon fluistert vaak 'kleine zusje'

13 dagen geleden

Drama-lama of lachebekkie 🤣

13 dagen geleden

Scheet, schaapje, stinkerd, aapje, boef, lachebek.

13 dagen geleden

Kikkertje omdat mijn meisje toen ze net uit de buik kwam altijd met de beentjes in kikker houding lag 🐸

13 dagen geleden

Reactie op MaritDPL

Ons meisje heet Noé. We noemen haar vaak poppemie, bolletje, liever, meisje ...
Mijn dochtertje heet ook Noé 😍 En ook al wil ik het niet perse, betrap ik mezelf erop dat ik vaak even zeg Noétje scheetje 🙊😂

13 dagen geleden

Hier zeg ik vaak ‘Cookie’ tegen haar🍪💕

13 dagen geleden

Snoepie en onze zoontje van 3 noemt zijn broertje baby boe boe of boe boe 😂 dus gebruiken wij die ook vaak🤪

13 dagen geleden

Me zoon heet Jayson dus ik zeg heel vaak Jayson Baby en vaak boef, apenkoppie, mister attitude, poepie monster en bollie haha ook zeg ik mannetje of meneertje 😅

13 dagen geleden

Dochter heet Luna, expres met een U.. ik noem haar babsie Lou, of loeloe, dutsel (Brabants) snap dat mensen haar naam verkeerd uitspreken 😂😂

13 dagen geleden

Onze dochter heet Loua, maar heeft een reeks aan bijnamen😅 Lou, loeloe, loelie, loewinsky (zo noemt mijn vriend haar altijd🫣). Mijn vader noemt haar altijd opa's droppie🥹

12 dagen geleden

Nootje, Stinkie, Moppie/Droppie/Moppiedroppie, Knapperd, Liefie, Kleine Charmeur 🤭

12 dagen geleden

“Mama’s meisje” en “papa’s prinses”

12 dagen geleden

Onze dochter heet Lou. We noemen haar baby Lou of LouLou 🤍

12 dagen geleden

Zoon heet Noah. Noemen hem ook wel Nowie, mini musje, alligator (omdat ie soms zo hapt naar de fles of speen) 🤣