Hey,
Door mijn werk kan ik overdag geen borstvoeding geven of kolven, waardoor ik genoodzaakt ben om borstvoeding te combineren met kunstvoeding (ik weet dat er een wet is en rechten zijn, maar dit is echt niet mogelijk en heb in de plaats 5 maanden borstvoeding verlof gekregen). Mijn zoontje is 14 februari geboren, dus net 8 maanden. Ik merk echter dat mijn productie sterk aan het verminderen is en de wens om even lang te voeden als de oudste (1,5jaar borstvoeding gegeven) zal waarschijnlijk niet lukken... Ik ben 's morgens al een extra fles kv moeten beginnen geven en nu merken we dat hij 's avonds ook best nog veel jogolino (1,5 tot 2 potjes van 100 gr elk) kan wegsteken na de borstvoeding... Dit doen we nog maar 2 dagen omdat hij telkens kwaad werd terwijl wij aten (rapley geprobeerd tijdens onze maaltijden, maar hij steekt niets in zijn mond, behalve koeken. Maar als we hem koek geven dan wil grote broer ook koek...). Dus sinds kort is dit zijn schema:
6u30: bv live
8u: cracotte maar eet praktisch niets
9u: 180 ml kv
12u: klein beetje groentenpap (vaak maar rond 60 gr) en daarna nog een klein flesje kv (soms 210 ml, soms maar 100 ml)
15u: 200 gr fruitpap
17u: bv live
18u: 150 tot 200 gr yogolino met fruitsmaak
19u: bv
21u: bv
2u: bv
4u: bv
Ik zou graag wat minder bv geven 's nachts, maar ik wil niet gaan kolven voor mijn productie omhoog te brengen, maar ook geen zin om 's nachts kv te gaan geven.
Zijn er nog die beide combineren en ook zo vaak 's nachts bv geven? Brood lukt nog niet, en volkoren cracotte dus ook niet echt.