9 Reacties

2 maanden geleden

Als ik kijk na de hoeveelheid vaste voeding vind ik het slechter drinken echt niet gek 🙈 Wellicht is hij toe aan 3 voedingen ipv 4 ? Even overleggen met consultatiebureau wellicht?

2 maanden geleden

Reactie op eliza2104

Als ik kijk na de hoeveelheid vaste voeding vind ik het slechter drinken ec ...
Nee, zeker niet! We zijn er eigenlijk een beetje zo ingerolt, omdat hij dus zo gek is op zijn eten en pissig werd als het op was. En in principe gaan alle flessen zo goed als op, behalve die van 18:30-19:00. Ik denk dat ik toch ga proberen zijn avondeten te verlagen en misschien wat eerder zijn fles te geven nog? Want of hij aan 3 flessen toe is weet ik ook niet... Wat een zoektocht 😅😮‍💨

2 maanden geleden

Reactie op xsorayaa

Nee, zeker niet! We zijn er eigenlijk een beetje zo ingerolt, omdat hij dus ...
En wellicht het avondeten ietsjes eerder geven kan ook helpen 😉

2 maanden geleden

Onze zoon eet ook echt super goed! Wij hebben het volgende schema gehaald uit het groei boek van de ggd ; 6:00/6:30 fles (. 180/6 scheppen ) 09:30 fruit hapje ( 5-6 ijsklontjes) 10:30 fles 11:30 slapen en als hij wakker wordt een boterham. 15:00 fles 17:30 ‘ warm eten’ ( 0,5 eetlepel vlees , 2 eetlepels aardappels / rijst ) en 2 eetlepels groente.) 19:00 fles Misschien heb je er iets aan!

2 maanden geleden

Hij is overigens ook 6,5 maand! 😂

2 maanden geleden

Zou je niet eerst de fles kunnen geven en daarna het vaste eten? Dan heeft ie in ieder geval zn flessen binnen

2 maanden geleden

Reactie op Larissa1993x

Hij is overigens ook 6,5 maand! 😂
Ah top! Hier heb ik echt wat aan! Dankjewel 🫶🏼🫶🏼🫶🏼

2 maanden geleden

Reactie op jessie1111

Zou je niet eerst de fles kunnen geven en daarna het vaste eten? Dan heeft ...
Ja, misschien dat ik dat ook ga proberen!

2 maanden geleden

Reactie op Larissa1993x

Onze zoon eet ook echt super goed! Wij hebben het volgende schema gehaald u ...
Wat bedoel je met het groei boek van ggd? En maar 1 slaapje of heb je de andere slaapjes niet benoemd?