16 Reacties
2 maanden geleden
Calendulan van Vsm werkt goed! Ik ben zelf apothekersassistente en de bestelling komt altijd ‘s ochtends vroeg al binnen, gewoon rond 9 uur half 10 even heen gaan kunnen ze het voor je opzoeken hoor !
2 maanden geleden
Elke vette zalf helpt! Vooral vet houden. Door de scheur week te houden drogen de randen niet uit en scheurt het niet opnieuw. Vaseline zou niet mogen jeuken.
2 maanden geleden
Als ze echt pijn heeft zou je misschien voor de nacht nog paracetamol kunnen proberen, maar dan zou ik wel vloeibare pakken en geen zetpil..
2 maanden geleden
Reactie op Mamasincefebruari
Calendulan van Vsm werkt goed! Ik ben zelf apothekersassistente en de beste ...
Ah top. Ik heb iemand al op de boodschap gestuurd naar de albert heijn en ik zag dat ze daar calendulan van vsm verkopen. Hij neemt zo gelijk een tube mee. ☺️
2 maanden geleden
Reactie op lisannee24
Ah top. Ik heb iemand al op de boodschap gestuurd naar de albert heijn en i ...
Hoop dat het helpt zo zielig! 🙏🏼
2 maanden geleden
Reactie op lisannee24
Ah top. Ik heb iemand al op de boodschap gestuurd naar de albert heijn en i ...
Wel de zalf zou ik doen lekker vet!
2 maanden geleden
Reactie op Mamasincefebruari
Hoop dat het helpt zo zielig! 🙏🏼
Ja ik hoop het ook. We hebben echt alles al geprobeerd, zelfs urine laten testen want het huilen was echt te zielig. Je hoorde overduidelijk dat ze ergens last van heeft😞
Wel blij dat we nu weten wat het is, alleen nu het herstel nog.
2 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Elke vette zalf helpt! Vooral vet houden. Door de scheur week te houden dro ...
Nee dat lijkt me ook niet dat vaseline gaat jeuken. Vond het al zo raar iets. We smeren zelf ook vaseline op kloofjes etc op handen bijvoorbeeld. Maarja toen dacht ik van ja het is wel van onder dus misschien dat het dan een ander effect heeft?
2 maanden geleden
Reactie op lisannee24
Nee dat lijkt me ook niet dat vaseline gaat jeuken. Vond het al zo raar iet ...
Nee hoor, gewoon niet te veel smeren. Vaseline word in de zorg ook dagelijks ingezet. Ik gebruik het bij mijn dochter ook vaak!
2 maanden geleden
Wij hebben gemerkt dat tepel creme ook echt geweldig spul is! Werkt heel goed bij kloofjes op/rond lippen of bij nagelriemen enz. Ik smeer dat spul inmiddels op heel veel dingen 😅 en is sowieso veilig voor de kleine aangezien je dat spul ook op tegels mag smeren bij borstvoeding.
Dus misschien dat dat nog wat is?
2 maanden geleden
Reactie op maantje978
Ik gebruik altijd rode billetjes van depanten
Die hebben we nu maar gekocht want die andere creme moest op voorraad zijn “maar waarschijnlijk gestolen” volgens het personeel.
Ze heeft net een zetpilletje gehad en slaapt nu weer even lekker, dus als ze wakker word die maar even proberen. 😊
2 maanden geleden
Bedankt voor de tips iedereen. Voor nu bepanthen rode billetjes creme gehaald.
Hopelijk komt ze de nacht goed door. ☺️