65 Reacties

2 jaar geleden
Hoi hoi,
Ik ben 28 Februari uitgeteld en hoop dat de baby toch ietsjes eerder of later komt ☺️

2 jaar geleden
Ik ben precies op 29 feb uitgerekend 😅 Mijn familie en vrienden zeggen dat het wel typisch iets voor ons is, dat ons kind dan geboren wordt haha. Ik zou het niet heel erg vinden. Is mijn kind de 28e of de eerste jarig 🤷♀️

2 jaar geleden
Het is dat ik het realiseer door dit bericht te lezen😱. Ik ben zelf 23 feb uitgerekend en heel eerlijk ik hoop niet dat ik dan op de 29e beval. Het geeft mij gewoon geen fijn gevoel ofzo maarja als het gebeurd dan gebeurd het natuurlijk.

2 jaar geleden
Reactie op suzan2109
Ik ben 18 februari uitgerekend dus kan maar zo
Same ! Ook 18-2 uitgerekend

2 jaar geleden
Ik hoop echt niet dat het de 29e geboren wordt. Misschien als het zover is dat ik er anders over ga denken. ik vind de dag van een verjaardag zo iets leuks hebben. Ik ben bang dat ik het dan minder leuk ga vinden als het de 28e of 1 maart gevierd moet worden. Maarja we zien het wel

2 jaar geleden
Mijn uitgerekende datum is nu inmiddels twee keer veranderd haha. Eerst was het 24-02-24 toen werd het 29-02-24 en bij de laatste echo afgelopen dinsdag is het 02-03-2024 geworden en gaan ze het niet meer veranderen gelukkig (want ik werd er gek van) Nu is de kans dat je ook daadwerkelijk op de uitgerekende datum bevalt maar 5%. En zijn de metingen die ze doen zijn gebaseerd op een gemiddelde natuurlijk, de ene baby groeit minder hard dan de andere ieder mens(je) is uniek. Dus ik vind dat persoonlijk ook lastig te geloven of ik nou ook echt zoveel weken zwanger ben. Maargoed dat is mijn gedachte erover.
Ik ben ook heel benieuwd want alle drie de datums zitten wel aardig in de buurt! Eigenlijk zou ik het wel speciaal vinden als ons kindje een schrikkelkindje zou worden. En de verjaardag gaat hoe dan ook toch wel gevierd worden 😄☺️
Ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe het bij jullie gaat zijn! Misschien kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden? 🙃

2 jaar geleden
Ik ben de 12e uitgerekend, dus gaat mij sws niet lukken. Maar mijn vriend zei juist dat hij het leuk had gevonden, een schrikkelkindje! Zou het zelf ook bijzonder vinden, toch even wat anders dan andere dagen 😁

2 jaar geleden
Ik ben zelf op 22-02 uitgerekend. Maar ik zou het ook niet leuk vinden. Ja het is apart maar het feit dat je dan maar 1 keer per 5 jaar echt die dag voorbij komt, vind ik toch jammer. Ook lijkt het me lastig met een paspoort. De rest van de wereld heeft die 29e dag niet, denk ik.

2 jaar geleden
Reactie op Ninthe💗
Ik ben 19 februari uitgerekend! Eerst bij de gedachte van zo dicht bij de 2 ...
Wat leuk, ik ben ook de 19e uitgerekend! 😃

2 jaar geleden
27-02 uitgerekend. Schrikkeljaar maak ik me niet zo druk om. Mijn oudste zoon is 2 maart jarig, ik zou het minder leuk vinden als ze straks op dezelfde dag jarig zijn 😊

2 jaar geleden
Mijn vriend is een schrikkelkind!! En ik ben de 26e uitgerekend… het zou toch te bizar zijn als dat ook een schrikkelbaby wordt? 😂😂