Dames,
Ik heb voor me dochtertje de sebra meegroeibed alleen stoor ik me aan het kraak geluid van het bed.. wie heeft daar ook last van? Me dochtertje is nu 6 maanden oud, is iets meer bewegelijker. Vanaf wanneer moet ik iets veranderen aan de ledikant?
Hmm wij hebben voor allebei onze jongens een killi bed maar hij kraakt niet 🤷♀️ vanaf het moment dat ze zelfstandig zitten hebben wij de bodem naar beneden gezet
Wij hebben ook voor beide kinderen een sebra kili. Jongste slaapt er nog niet in maar oudste al bijna 3 jaar. Kraakt niet. Misschien de boutjes nog eens aandraaien?
Anders zou ik ze een berichtje sturen, dure bedjes dus je mag wat service verwachten
Wij hebben niet bij babypark gekocht maar ergens anders. Moest even denken maar had het wel via de verkoper geregeld. Kregen het uiteindelijk direct van Sebra opgestuurd, maar dus wel via de verkoper. Zou dus wel babypark even bellen.
Ja dat hebben wij ook!! Ik dacht dat het zo hoorde 😧. Is het bij jou inmid ...
Oo hebben jullie daar ook last van.. wat vervelend! Ik dacht eerst ook dat het zo hoorde tot ik de topic opende😅 ik heb babypark gebeld en een melding gemaakt, ze vroegen om een video die heb ik ze verstuurd. Ik wacht nu af op hun reactie. (Mw gaf aan dat het ledikant niet moet kraken)