16 Reacties

2 maanden geleden

Hmm wij hebben voor allebei onze jongens een killi bed maar hij kraakt niet 🤷‍♀️ vanaf het moment dat ze zelfstandig zitten hebben wij de bodem naar beneden gezet

2 maanden geleden

Reactie op tbloemen

Hmm wij hebben voor allebei onze jongens een killi bed maar hij kraakt niet ...
Als ik er tegen aankom dan hoor ik kraakgeluiden.. heel storend

2 maanden geleden

Wij hebben ook voor beide kinderen een sebra kili. Jongste slaapt er nog niet in maar oudste al bijna 3 jaar. Kraakt niet. Misschien de boutjes nog eens aandraaien? Anders zou ik ze een berichtje sturen, dure bedjes dus je mag wat service verwachten

2 maanden geleden

Reactie op Suusxb

Wij hebben ook voor beide kinderen een sebra kili. Jongste slaapt er nog ni ...
Zou inderdaad kunnen.. moet er even naar kijken. Waar kan ik een berichtje naar sturen? Ik heb het bedje van babypark gekocht of naar sebra zelf?

2 maanden geleden

Reactie op DuyguSs

Zou inderdaad kunnen.. moet er even naar kijken. Waar kan ik een berichtje ...
Ik zou sebra zelf een berichtje sturen. Want waarschijnlijk moet het dan toch via hun

2 maanden geleden

Bij het bed van de oudste zat een kromme schroef en kregen meteen een nieuwe opgestuurd

2 maanden geleden

Reactie op Suusxb

Bij het bed van de oudste zat een kromme schroef en kregen meteen een nieuw ...
Kreeg je een nieuwe van sebra of van babypark?

2 maanden geleden

Reactie op DuyguSs

Zou inderdaad kunnen.. moet er even naar kijken. Waar kan ik een berichtje ...
Dit gaat vaak via de verkopende partij. Hun regelen het verder met de fabrikant. Je bent in principe een soort koopcontract met babypark aan gegaan.

2 maanden geleden

Reactie op DuyguSs

Kreeg je een nieuwe van sebra of van babypark?
Wij hebben niet bij babypark gekocht maar ergens anders. Moest even denken maar had het wel via de verkoper geregeld. Kregen het uiteindelijk direct van Sebra opgestuurd, maar dus wel via de verkoper. Zou dus wel babypark even bellen.

2 maanden geleden

Ik heb babypark gebeld en een melding gemaakt. Bedankt voor jullie reactie's dames!

2 maanden geleden

Reactie op DuyguSs

Als ik er tegen aankom dan hoor ik kraakgeluiden.. heel storend
Ja dat hebben wij ook!! Ik dacht dat het zo hoorde 😧. Is het bij jou inmiddels opgelost? Zo ja, wat heb je gedaan?

2 maanden geleden

Reactie op Tamberw

Ja dat hebben wij ook!! Ik dacht dat het zo hoorde 😧. Is het bij jou inmid ...
Oo hebben jullie daar ook last van.. wat vervelend! Ik dacht eerst ook dat het zo hoorde tot ik de topic opende😅 ik heb babypark gebeld en een melding gemaakt, ze vroegen om een video die heb ik ze verstuurd. Ik wacht nu af op hun reactie. (Mw gaf aan dat het ledikant niet moet kraken)

2 maanden geleden

Reactie op DuyguSs

Oo hebben jullie daar ook last van.. wat vervelend! Ik dacht eerst ook dat ...
Jaa!! Oh super. Ik heb hem ook bij babypark gekocht. Heb ze meteen een mail gestuurd, dank je wel! Ben benieuwd wat ze zeggen. 😅

2 maanden geleden

Heb je nog reactie gekregen?

2 maanden geleden

Reactie op Suusxb

Heb je nog reactie gekregen?
Nee.. ze vroegen me om me video die had ik paar dagen geleden verstuurd maar nog steeds geen reactie.. op volgende week nog!