14 Reacties

2 jaar geleden

Mag ik vragen hoeveel weken je bent?

2 jaar geleden

Volgens mij gaat het om het orgasme .. dus wat dat betreft maakt het niet uit馃槀 wel heb ik ook gelezen dat er in sperma een stofje schijnt te zitten die iets zou kunnen doen .. maarja of t allemaal ook echt zo is, dat is maar de vraag!

2 jaar geleden

Reactie op Depareltje

Mag ik vragen hoeveel weken je bent?
40.5 weken

2 jaar geleden

Heel veel lopen en rondjes draaien op de yoga bal, maar als baby er nog niet klaar voor is kun je op je hoofd gaan staan maar gebeurt er niets. Verschrikkelijk is dat wachten h猫 馃槚

2 jaar geleden

Reactie op Vrilub

40.5 weken
Oke heb je ook geprobeerd te dansen op een muziekje en wandelen als het lukt?

2 jaar geleden

het gaat om beide: orgasme geeft krampen die de wee毛n kunnen opwekken ALS jouw lichaam er klaar voor is. Sperma bevat prostaglandines, het hormoon dat ze ook in hoge concentratie bij een pure-inductie geven: het doet uw baarmoedermond rijpen.

2 jaar geleden

het gaat om beide: orgasme geeft krampen die de wee毛n kunnen opwekken ALS j ...
*pre-inductie

2 jaar geleden

Tepel stimulatie wil ook nog wat doen begreep ik

2 jaar geleden

Reactie op Pdw91

Volgens mij gaat het om het orgasme .. dus wat dat betreft maakt het niet u ...
dat stofje zit er wel in, maar voor zover ik weet heb je zoveel van dat stofje nodig dat je partner dat niet voor elkaar gaat krijgen 馃き

2 jaar geleden

Reactie op Nietje

dat stofje zit er wel in, maar voor zover ik weet heb je zoveel van dat sto ...
Haha klopt dat had ik ook gelezen idd.. dan maar voor de orgasmes, misschien doen die wat 馃お

2 jaar geleden

Reactie op Pdw91

Haha klopt dat had ik ook gelezen idd.. dan maar voor de orgasmes, misschie ...
Waar ik persoonlijk overigens niet aan moet denken want krijg er hele pijnlijke, harde buiken van 馃

2 jaar geleden

Ik was begonnen met frambozenblad thee en tepelstimulatie en toen kreeg ik snel weeen 馃 Kan toeval zijn maar ik denk dat hrt heeft geholpen

2 jaar geleden

bij mij heeft tepelstimulatie geholpen om de oefenwee毛n te doen overgaan naar echte ontsluitingswee毛n.