80 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Boon996
We waren vrij snel🫣 bij alle 3 met 2,5 week ongeveer na de bevalling. Moe ...
Ahh okee ik heb ook met 2weken en 1 dag gedaan haha kon echt niet meer wachten wel met condoom gedaan want verlies alleen steeds af en toe een sliertje al meer dan een week en daardoor met condoom gedaan om infectie te voorkomen haha want las dat alleen door de penis infecties kunnen komen dus daardoor condoom gebruikt en ik heb nergens last van want ben alweer bijna 3 weken geleden van de bevalling haha dacht dat ik bijna enige was die zo snel was🫣😬😅
7 maanden geleden
Reactie op LifeIsPrecious
Ahh okee ik heb ook met 2weken en 1 dag gedaan haha kon echt niet meer wach ...
Daarom doen wij het hier inderdaad ook de eerste periode met condoom (en natuurlijk om niet gelijk weer zwanger te raken, want we zijn wel klaar met 3 kids 😉) fijn om te lezen dat wij ook niet de enige zijn die niet meer konden wachten! 😄 Wij zijn altijd weer erg blij als het kan 😆
7 maanden geleden
Reactie op Boon996
Daarom doen wij het hier inderdaad ook de eerste periode met condoom (en na ...
Ja ik doe ook om die reden ook met condoom om niet gelijk meteen zwanger te worden ook haha ik wil nog wel een 2de maar wil dat pas over paar maandjes daarna is het ook genoeg wil nog 1 zwangerschap dan is het ook genoeg geweest haha, en ja we waren ook allebei blij dat het weer kon heb ook gewacht omdat ik ook knip had en na 2weken had ik er al geen pijn meer aan wel voelde ik met seks dat me vagina zelf strak was en het voelde alsof ik voor eerst seks had maar na paar min voelde ik er al niks van meer en voelde het gewoon goed😅
7 maanden geleden
Reactie op Denise25
Even een ander vraagje voor de dames die voor de 6 weken seks hebben gehad, ...
Zolang je niet meer vloeit mag alles gewoon weer want je baarmoedermond is al gesloten dus er kunnen geen infecties komen hihi😊
7 maanden geleden
En handwerk? Dus niks “erin” maar wel op die manier intiem zijn? “‘Mag” dat wel voor de 6 weken? Of heeft dat ook infectiegevaar? Kan er niks over terug vinden..
7 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
En handwerk? Dus niks “erin” maar wel op die manier intiem zijn? “‘Mag” dat ...
Handwerk deden ik en me partner al heel snel na 1 week van me bevalling al hij deed niet erin maar wel gewoon met me vagina spelen en ik heb geen infectie van gekregen ook hebben we gemeenschap gehad toen ik 2 weken en 1 dag na bevalling was wel met condoom om infectie gevaar zo laag mogelijk te houden en ja zoals je weet ben ik nu in me laatste lochia fase tot dat gestopt is doen we nog met condoom als het vocht allemaal klaar is dan doen we gewoon weer zonder want condoom is eigenlijk niks voor mij maarja voor nu moest wel gewoon even😅😬😋 dusja als je handwerk wil mag dat gewoon zijn zat vrouwen die dat gewoon al meteen doen😊
7 maanden geleden
En het is vandaag al precies 3 weken dat ik bevallen ben trouwens hihi😊
7 maanden geleden
Handwerk deden ik en me partner al heel snel na 1 week van me bevalling al ...
Ben je niet bang dat je weer meteen zwanger raakt als jullie geen condoom meer gebruiken? Of ben je al aan anticonceptie?
7 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ben je niet bang dat je weer meteen zwanger raakt als jullie geen condoom m ...
Nee hoor ben niet bang daarvoor, ook test ik wanneer me ovulatie komt zodra ik die meteen test mag die sowieso niet in mij klaarkomen😅 en ook willen we een 2de kindje dus inprincipe zou het niet uitmaken mocht het ongeveer met 2 a 3 maanden gebeuren want daarna laat ik me helpen omdat 2 kindjes genoeg zijn😊
7 maanden geleden
Reactie op WendyVK
Hoi hoi,
Zijn er ook vrouwen die een keizersnede hebben gehad die goed gen ...
Bij mij is de keizersnede nu 4 weken geleden. Ook al verlang ik terug naar intimiteit met mijn man, kan ik nog niet echt denken momenteel aan seks 😅 ik wacht sws de nacontrole af
7 maanden geleden
Wij legde onze dochter lekker in bed of iets en zorgde dat ze lekker slaapte. Gewoon thuis bij ons omdat ook wij er aan moeten wennen dat zij thuis is wanneer wij "bezig" gaan.
De eerste paar keer zelf met mijn hand mezelf weer opnieuw ontdekt. Daarna met mijn partner met de hand zodat ik goed kon aangevinkt er anders was. En daarna seks gehad met mijn man de eerste keer was heel gek rn duurde allemaal erg lang en we waren beide erg onzeker.
Mijn man gaf aan dat hij het lastig vond dat hij heel erg opletten of ik pijn had of niet. We hebben nu vaker seks gehad en merken allebei dat het steeds meer wordt zoals het was. Vooral ook het gevoel en het lukt allemaal steeds beter en we worden beide weer steeds zekerder. Het is nog niet zoals het was maar dat komt langzaam maar zeker terug.
Geen stress als het de eerste paar keer moeizaam gaat ik had dr echt moeite mee en daardoor werd het niet leuker. Lukt het niet dan niet het hoort leuk te zijn en niks moet!! Dat is het advies wat ik mezelf nu zou geven dus ook aan jou. Heeeel veel pleziier met samen alles weer ontdekken mogen jullie veel leuke momenten samen hebben😉😉
7 maanden geleden
Reactie op WendyVK
Hoi hoi,
Zijn er ook vrouwen die een keizersnede hebben gehad die goed gen ...
Wij hebben 5 weken na de keizersnede weer seks gehad. Ik weet niet of ik dat al bij 3 weken gedurfd had, maar volgens mij is het zo dat als je niet meer bloed, het wel kan.
7 maanden geleden
Nee hoor ben niet bang daarvoor, ook test ik wanneer me ovulatie komt zodra ...
Je weet dat hij niet perse hoeft klaar te komen in je om zwanger te raken toch? 😜🫣
Maar dan is het prima natuurlijk!
Ik moet er voorlopig ff niet aan denken, aan een tweede kindje, laat staan weer zwanger zijn. ☺️
7 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Je weet dat hij niet perse hoeft klaar te komen in je om zwanger te raken t ...
Tja met voorvocht is de kans echt heel minimaal😅 juist gewoon met zaadlozing heb je direct kans🤣 en ja het zwanger zijn was de eerste 20 weken niet zo zwaar pas erna begon het haha maarja iedere zwangerschap is anders dus zal benieuwd zijn🤣🤣🤣 want ja dan heb ik het maar gehad ook om nog 1tje te krijgen over paar maandjes haha
7 maanden geleden
Reactie op Denise25
Ik ben bij de 2e idd ook uitgescheurd. Dit was wel een hele flinke baby ook ...
Knap dat je niet bang bent geworden na de eerste keer zo heftig scheuren! Ik ben minder gescheurd en zo bang voor een tweede bevalling én überhaupt alles wat in de buurt komt van de onderkant 😐
7 maanden geleden
Reactie op Jules555
Knap dat je niet bang bent geworden na de eerste keer zo heftig scheuren! I ...
Ahh nou dat snap ik zeker hoor! Ik heb ook een aantal gesprekken hierover gehad met mijn verloskundige. De vorige heeft de weg ook al wat vrij gemaakt voor de volgende dat scheelt🙈 Je kan het nooit helemaal voorkomen natuurlijk, maar er zijn wel wat tips om de kans te verminderen. Het was het voor mij dubbel en dwars waard. Wij vrouwen doen het toch allemaal maar even ondanks de pijn en ellende. Komt vast helemaal goed jij kan dit ook weer !❤️
7 maanden geleden
Nou, hier hebben we het gisteren geprobeerd gezellig te maken..
We wilden eigenlijk wachten tot 6 weken, maar ja, mens en behoeftes na zo een lange tijd, haha. Ik denk dat het hier al 3 maanden geleden is, ivm de zwangerschap ook geen zin gehad enz.
Ik vloei al een poos niet meer, littekens zijn mooi “genezen”, alles was iniedergeval ready, althans zo voelde het wel en ik gaf aan het willen te proberen, 4 weken pp.
Samen fijn een wijntje gedronken, lekker geknuffeld, rustig aan gedaan, want ik vond het allemaal erg spannend.
Ik ga en wil niemand angst aanjagen, dus vat het ook niet zo op. Maar het ging echt nog niet, het leek wel schuurpapier. (Wel condoom en heeeel veel glijmiddel) vervolgens toch proberen verder te gaan op andere manieren, ik heb me op elk vlak zoveel mogelijk proberen te ontspannen, maar het ging niet.
Enorme huilbui daarna, kon niet meer stoppen met huilen, voel en voelde me er echt enorm klote over, ook naar mijn man toe. Nu toch maar wachten, maar ben gewoon zo bang dat het altijd pijn gaat blijven doen..
Sorry voor dit negatieve verhaal.