80 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Nou, hier hebben we het gisteren geprobeerd gezellig te maken..
We wilden ...
Zal niet altijd pijn doen iedergeval bij mij was na 3 keer sex gewoon weer als het was de eerste keer voelde echt als ontmaagding en voelde ook echt niet lekker omdat het nog strak was en natuurlijk ook best kort na de bevalling maarja behoefte was enorm ik was 2+1 week pp toen we deden wel met condoom en geen infectie opgelopen ben nu al 4+2 pp en nu is vloeien echt gestopt want heb nu normaal afscheiding dus zal nu zonder kunnen maar natuurlijk voor zekerheid geen blowjob omdat mond veel bacteriën heeft toen met condoom maakte het niet uit omdat er toch wat overheen ging🤣 maar het komt echt goed na paar keer zal het vast wel weer goed voelen dat hoop ik echt voor je ik heb er ook echt doorheen gebeten want wilde het wel echt supergraag erin voelde wel lekker maar me vagina rand waar de knip zit deed erg gevoelig en daardoor klein beetje pijn nu niet meer heb nog 1 kleine hechting dacht dat de vk alles uit had maarja dit was een hechting wat nog eerst onder me huid zat en die komt er bijna uit😊
Maar komt wel echt goed hoor❤️
6 maanden geleden
Dat klinkt heftig, "dat het nooit meer zal voelen als eerst". Niet een hele fijne opmerking van een verloskundige, kan wel angst oproepen. Dat het pijnlijk kan zijn in het begin is wel goed om aan te geven. Dan weet je dat het niet abnormaal is.
Ik ben nu 7 weken geleden bevallen met vacuümpomp. Helaas uitgescheurd en ingeknipt. Nu niet veel last meer van. Maar ik heb wel erg veel last van mijn bilspieren (zenuw bekneld geweest door de lange persfase?). Daardoor is seks ook spannender (wil de klachten niet erger maken).
Bij mij voelde het nog te strak. Daardoor lukte seks nog niet. Deed teveel pijn. Hopelijk wordt het met de tijd beter.
6 maanden geleden
Ik vind het ook qua planning wel een ding, het spontane is er wel een beetje af... Ik ben nu 7 weken geleden bevallen en we hebben het 1 keer geprobeerd. Maar halverwege het voorspel liet de baby wel zo'n vreselijk harde scheet dat we allebei de slappe lach kregen en toen was het moment ook weer voorbij 😅 De baby slaapt nog niet goed op zijn eigen kamer dus we gaan wat creatiever moeten zijn qua locatie zodat de baby op onze kamer kan blijven en wij in een andere kamer voor poging 2 kunnen gaan 😅
6 maanden geleden
Reactie op Merell1993
Ik vind het ook qua planning wel een ding, het spontane is er wel een beetj ...
🤞 succes. Hier wordt de baby ook gewoon wakker . Volgens mij is er geen andere oplossing
5 maanden geleden
Reactie op Vlinder1985
Dat klinkt heftig, "dat het nooit meer zal voelen als eerst". Niet een hel ...
Inmiddels 12 weken pp en 4 keer penetratie gedaan. Ik ben ook bevallen dmv vacuümpomp en ook ingeknipt en herken dat strakke inderdaad, vooral op het moment dat mijn partner wat dieper gaat. Aan het begin van de schede is het juist wat wijder lijkt. Als we vrijen moet ik me heel bewust ontspannen en dan lukt het wel rustig aan, maar mijn man vind het moeilijk om niet te hard te stoten. Als oplossing ben ik de vorige keer bovenop gegaan, zodat ik het tempo en diepte kan bepalen. Oh, en glijmiddel! Of als het niet gaat op een andere manier afronden. Succes!
5 maanden geleden
Hier een totaalruptuur, knip en vacuumbevallinf gehad. Voel er normaal niet zoveel Van, maar met penetratie voelde het begin prima, maar iets verderop alsof er een harde strakke rand zat. Voelde een beetje alsof je je eerste tampon in doet. 🫠 meer mensen die dit herkennen ? En hoe gaan jullie daar mee om?
5 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Hier een totaalruptuur, knip en vacuumbevallinf gehad. Voel er normaal niet ...
Wellicht littekenweefsel? Heb ik op het punt waar ik ben uitgescheurd
5 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Hier een totaalruptuur, knip en vacuumbevallinf gehad. Voel er normaal niet ...
Ik herken dit wel. Ik had zelf het idee dat het kwam door onbewust teveel aanspannen. De laatste keer ging het voor het eerst echt compleet pijnloos en toen ontspande ik wel meer naar mijn idee. Hopelijk blijft het gevoel nu zo, want in herken die ‘strakke band’ inderdaad wel echt! Voelde echt niet fijn eerst..
5 maanden geleden
Gisteren en vanochtend voor het eerst weer seks gehad. Ben 15 weken pp. het voelde voor mij niet meer hetzelfde, ik voelde eigenlijk niks. Ik heb hem gevraagd wat hij voelde en hij zei hij voelt het wel als toen maar ik denk toch dat hij het niet meende… want zelf voelde ik niets en ik kon ook niet aanspannen 😩 wordt downunder nog wel strakker of blijft het voor altijd zo?
5 maanden geleden
Reactie op IB2023
Ik herken dit wel. Ik had zelf het idee dat het kwam door onbewust teveel a ...
Bedankt voor je reactie!! Voelde het daarna ook fijn? Na wat langer voorbereiden leek de band wat minder met net als okok33 niet zoveel gevoel.😅 ik heb maar genoten van het knuffelen enz. 🙃
5 maanden geleden
Reactie op okok33
Gisteren en vanochtend voor het eerst weer seks gehad. Ben 15 weken pp. het ...
Geen idee, bij mij is het ook wat wijder en voel alleen binnenin dat het fijn voelt aan buitenkant niet meer omdat het wat wijder is het voelt wel anders dan voor de zwangerschap en denk dat het wel zo blijft ik had al sinds 2 weken pp sex met me partner met condoom pas vanaf week 4 zonder condoom, en nu nog voelt het zo en is nog niet veranderd dus ik denk dat zo blijft want ik heb veel sex met me partner daarom maarja misschien na de jaren heen dat misschien veranderd hoop ik dan 🫣
5 maanden geleden
Reactie op okok33
Oh even ter info: ik had een totaal ruptuur en ben veel gehecht. Maar had g ...
En ik had ook knip btw
5 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Bedankt voor je reactie!! Voelde het daarna ook fijn? Na wat langer voorber ...
Voelt nu wel beter! Ik heb er geen last van dat ik er minder gevoel heb, enkel dat band gevoel soms. Maar de tijd nemen om echt te genieten helpt mij wel, want inderdaad wat minder voorbereiding helpt niet mee..