80 Reacties

4 maanden geleden

17 weken pp, gister voor 2e keer geprobeerd en merk wel dat ik iets meer voel dan de 1e keer. Toch nog steeds niet hetzelfde. Maar denk wel dat het nog weer iets strakker gaat worden in de loop van de maanden

4 maanden geleden

Reactie op okok33

17 weken pp, gister voor 2e keer geprobeerd en merk wel dat ik iets meer vo ...
Klopt duurde bij mij ook wel echt paar weken en sinds kort voelt het weer strakker en had echt al bij 4 weken pp vaak seks en ben nu bijna 15 weken pp

4 maanden geleden

Ze zegen helaas niet voor niks 9maanden zwanger, 9maanden ontzwangeren. Nou dacht mijn cyclus daar ook maar zo over maar nee. Kind bijna 4maand en k bijna voor de 4e keer ongesteld🫠

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

Ze zegen helaas niet voor niks 9maanden zwanger, 9maanden ontzwangeren. Nou ...
Hier al bijna 4 weken lang ongesteld

4 maanden geleden

Wij mogen momenteel geen seks hebben, de spieren vanbinnen staan zó strak dat het telkens voelt als een ontmaagding

4 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Wij mogen momenteel geen seks hebben, de spieren vanbinnen staan zó strak d ...
Ohhjoh en gaan ze daar wat mee doen?

4 maanden geleden

3 weken na PP weer seks en dit hebben we wekelijks, verder geen klachten. Gewoon als de kleine slaapt.

4 maanden geleden

Ik heb zo geen zin de laatste tijd. Wij doen het op dit moment 1x in de 3 weken denk ik... niet dat dat erg is. Maar voor de baby deden we het zeker 1/2x in de week. Ik voel me gewoon niet opgewonden ofzo. Heb geen zin in penetratie en die condoom, ughhh zo vervelend :(. Voorheen had ik een spiraal, maar had daar altijd hele erge moodswings door, vandaar dat ik zonder anticonceptie door wilde. Of Naja, dan met condoom, maar mannnnn wat een anticlimax is dat...

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ohhjoh en gaan ze daar wat mee doen?
Ik krijg inwendige fysio - geen pretje maar het moet..

4 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik krijg inwendige fysio - geen pretje maar het moet..
Mennn wist niet dat dat bestond. Heftig joh!!

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Mennn wist niet dat dat bestond. Heftig joh!!
Komt goed ❤️ ik wil niet zielig over komen ofzo haha maar baal er wel van. Seks is hier echt ver te zoeken.. Vooral nu geadviseerd is het even niet meer te doen.. 🥹

4 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Herkenbaar, hier met pelottes aan de gang

4 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Komt het door het hechten?

4 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Ik heb zo geen zin de laatste tijd. Wij doen het op dit moment 1x in de 3 ...
Heb pas een keer zonder gedaan. We hebben nog een dotje ergens anders liggen dan op onze kamer. En we zaten er zo in. Zei mn man ik haal ze wel. Jah daag, dan heb ik geen zin meer. Omdat ik aan het einde van mn cyclus zat, toch maar zonder gedaan. Hopelijk laat mn man snel een knip zetten. Door deze voorval ziet hij wel in dat hij geen jaar kan wachten😂

4 maanden geleden

Reactie op Marianne1706

Herkenbaar, hier met pelottes aan de gang
Wat is dat?

4 maanden geleden

Reactie op okok33

Komt het door het hechten?
Nee. Gewoon door de bevalling zelf. Ik heb een extreem sterke bekkenbodem en alles staat continue op spanning dus die spier kan niet ontspannen

4 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Nee. Gewoon door de bevalling zelf. Ik heb een extreem sterke bekkenbodem e ...
Ahh wat vervelend

één maand geleden

Reactie op anoniemmoesje

Nou, hier hebben we het gisteren geprobeerd gezellig te maken.. We wilden ...
Hoe is dit uiteindelijk verder gegaan? Ben je nu in een situatie waarin je tevreden bent?

één maand geleden

Reactie op Jules555

Hoe is dit uiteindelijk verder gegaan? Ben je nu in een situatie waarin je ...
Helaas is het nog steeds niet helemaal zoals het “hoort” het doet nog steeds pijn, maar gaat wel steeds makkelijker/beter!

één maand geleden

Reactie op anoniemmoesje

Helaas is het nog steeds niet helemaal zoals het “hoort” het doet nog steed ...
Herkenbaar.. Bij mij ook teveel spanning. Bekkenfysio heeft inwendig gecontroleerd. Zal met de tijd wel beter worden hoop ik.