21 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou het niet doen. Ik ga ook nog mee op wintersport over paar weekjes maar niet mee skieen. Ik kreeg ook t advies de kabelbaan niet meer te pakken ivm te snel van hoogte veranderen. Maar is natuurlijk je eigen mening. Ik zou veel te bang zijn om te vallen nu heel mijn balans al anders is of dat er iemand tegen me aan skiet etc.

2 jaar geleden

Nee never nooit!

2 jaar geleden

Nee dat zou ik niet doen.

2 jaar geleden

Ik zou het niet niet. Ongeluk zit in een klein hoekje

2 jaar geleden

Zeker niet, niet eens omdat ik mijn eigen kunnen in twijfel trek, maar meer die andere idioten die de berg afscheuren.

2 jaar geleden

Zou ik ook niet doen, skieën an sich is al een risicovollere sport dus met zwangerschap heb ik ook besloten dit jaar over te slaan.

2 jaar geleden

Nee, mijn man is paar dagen gegaan en ik ben thuis gebleven. Skiën is een risicovolle sport zelfs als je het goed kan. Waarom zou je het risico nemen. Volgend jaar weer!

2 jaar geleden

Neee… zeker niet wordt ook overal afgeraden!

2 jaar geleden

Nee!

2 jaar geleden

Is dit een grap 😂 Als het al niet gevaarlijk is voor botsingen, hoe denk je dat dit is voor je bekkenbodem die inmiddels flink verweekt is?

2 jaar geleden

Ik zou dit echt niet doen!

2 jaar geleden

Nee… ook op een vroeger termijn zou ik het niet meer doen

2 jaar geleden

Nee zou ik absoluut niet doen..

2 jaar geleden

OMG NEEEEE

2 jaar geleden

En aangezien iedereen nee gaat zeggen kan dit topic ook beter gesloten worden! Het mag ook gewoon niet.

2 jaar geleden

Reactie op BibsBibi

Is dit een grap 😂 Als het al niet gevaarlijk is voor botsingen, hoe denk ...
Ik ben sowieso ook een kluns tijdens mijn zwangerschap, zelf bij een klein hakje onder mijn laarzen maar ik al de raarste bewegingen 🙈🙈

2 jaar geleden

Haha op dit termijn niet meer. Niet dat je niet kan skiën, maar als je door een ander omver gekegeld wordt en je land verkeerd vergeef je jezelf nooit meer.

2 jaar geleden

Nee, teveel risico op vallen. Je balans is heel anders, je gewicht is anders verdeeld. Zelfs voor ervaren skiërs is het al spannend. En dan heb je nog de idioten die niet kunnen skieen maar vinden dat ze het kunnen. 😅 Teveel risico's dat er iets mis gaat. Een vriendin heeft nog geskied met 20 weken, ze vond dit al pittig. (Ze is ervaren)

2 jaar geleden

Als je verkeerd valt is er een kans dat je dan een lichte bloeding krijgt en bloed uitwisselt met de baby, hiervoor moet je oppassen omdat je dan mogelijk antistoffen aanmaakt voor de baby. Ik ben 2 weken geleden uitgegleden in de sneeuw op vakantie en heb toen een kleihauer bloedtest moeten doen om te checken of ik bloed overdracht gehad had. Gelukkig was dit niet het geval. Ik zou zeggen, pas goed op jezelf!

2 jaar geleden

Nee zeker niet doen! Alle argumenten zijn al wel gegeven .