13 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoontje heeft vaste tijden kwa eten alleen de slaapjes overdag zijn drama hazen slaapjes en niet willen slapen wat ik ook doe , savonds ligt die rond half 7 7 uur in bed

3 maanden geleden

Wij proberen iedere om hetzelfde uur op te staan,tussen 7u en 7u15. Soms is hij al vroeger wakker maar dan laat ik liggen in zijn bedje en geef ik een paar knuffeltjes bvb. Dan is het drinken rond 7u30 en weer in bedje rond 9u. Zo lukt het om iets meer regelmaat te hebben.

3 maanden geleden

Meestal wordt hij wakker rond 6 uur om de 2 a 2:15 uur gaat hij naar bed Wij geven de fles om de ongeveer 4 uur. Tussen 18:30 en 19:30 gaat hij naar bed.

3 maanden geleden

En wat als naar bed gaan overdag echt niet lukt hij gaat hier echt krijsen wiegen werkt niet alleen op mij willen slapen en dan een hazen slaapje savonds gaat het perfect.

3 maanden geleden

Ik snap echt niet wat ik verkeerd doe... mijne gaat pas 00:00 naar bed. Staat 7u op (incl nog een nachtvoeding). Krijgt kv en extra grote fles voor t slapen (180cc). Is nu 4,5 maand. Ik weet niet hoe ik zijn ritme zo kan draaien dat hij eerder naar bed gaat. Iemand tips?

3 maanden geleden

Reactie op Blackwood

Wij proberen iedere om hetzelfde uur op te staan,tussen 7u en 7u15. Soms is ...
Ja dat zouden wij nog meer kunnen proberen die vaste tijden op. Het is alleen zo verleidelijk om te blijven liggen als zij ook slaapt hahaha 🙈

3 maanden geleden

Reactie op melis2024

En wat als naar bed gaan overdag echt niet lukt hij gaat hier echt krijsen ...
Wat gek dat t overdag zo anders is dan in de avond. Doe je dan echt iets anders ook? Ander ritueel of iets?

3 maanden geleden

Reactie op sarah_21

Ik snap echt niet wat ik verkeerd doe... mijne gaat pas 00:00 naar bed. Sta ...
Doet hij in de avond dan wel dutjes? Of veel wakker? Misschien heb je t al geprobeerd hoor, maar hier doen we eerst even wassen (soms in bad), slaapzakje aan en dan alles verder in het donker

3 maanden geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Wat gek dat t overdag zo anders is dan in de avond. Doe je dan echt iets an ...
Het enige wat ik overdag niet doe is wassen, savonds wassen en boekje voorlezen en dan flesje slaapzakje aan en bedje , maar wat ik ook doe niks werkt ja een uur wiegen en dan slaapt die op mij en zodra ik hen weg wil leggen is die wakker en huilt gelijk.wij snappen er ook niks van

3 maanden geleden

Reactie op Vrilub

Meestal wordt hij wakker rond 6 uur om de 2 a 2:15 uur gaat hij naar bed Wi ...
En doet hij lange dutjes op een dag? Of 30/45 minuten slaapjes?

3 maanden geleden

Hier precies hetzelfde hoor! Ook go with the flow. Ik vind het nog wel prima, het ritme komt vanzelf wel denk ik dan maar. 😊

3 maanden geleden

Eerste 2 vaak anderhalf uur en 3de vaak 30 min heel soms 45 min

3 maanden geleden

Hier is ook nog elke dag erg wisselend qua slapen. Heb zelf Ook behoefte aan meer ritme en regelmaat maar krijg het er nog niet echt in met de slaapjes. Soms slaapt ze 1 uur, soms 30 min per slaapje. Vanuit daar reken ik per dag weer wanneer ze gaat slapen. Vaak 1,5/2 uur later. Voeding vaak elke 4 uur en de eerste fles altijd rond 7u..