19 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Elisedb
Slaapzakje met korte mouwen? Dus gewoon blote armpjes?
Romper korte mouwen en slaapzakje zonder mouwen
4 maanden geleden
Ik heb romper lange mouw en slaapzak zonder armen. En een dun laken tot haar middel maar dat is voor het draaien. Wou hem eigenlijk weg laten maar ik durf haar niet los met alleen een slaapzak in bed te leggen omdat ik bang ben dat ze gaat draaien en heb dat nog nooit eerder gehad. Doen jullie baby’s dat al?
4 maanden geleden
Slaapzak zonder mouwen (0.5 tog) en verder alleen maar een luier. Hier ook 25 graden in de slaapkamer
4 maanden geleden
Niet alleen in de luier met een slaapzak zonder armen 0.5 tog. Het is hier 25 graden op de slaapkamer
4 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
Niet alleen in de luier met een slaapzak zonder armen 0.5 tog. Het is hier ...
Hier*
4 maanden geleden
Reactie op zjzj
Ik heb romper lange mouw en slaapzak zonder armen. En een dun laken tot haa ...
Beide nu prinsesheerlijk op de buik.
Ik vond het de eerste dagen wel spannend (en nr 2 besloot dit sinds gisteren ineens te doen, dus ik vind het weer spannend) maar er is echt niet zoveel aan te doen. Ze wurmen zichzelf onder hun Fedde en Kees lakentje uit 🤪
On topic:
Vannacht was het een korte mouwen romper, een dun pyjamaatje en een slaapzak 0,5 tog. Vannacht gaat die pyjama toch weg denk ik. Het is er nu 24°.
4 maanden geleden
Ohhh ik vind het moeilijk. Wij hebben nu een plafondventilator en dan wordt ie wakker van de kou, maar met romper, shirtje en zomerslaapzak met mouwen een dikke zweetnek. 🤔 hoewel om 6 uur wilde hij niet meer slapen, alleen met een dekentje erover en ja het is hier ook 24 a 25 graden boven. 🫣
4 maanden geleden
Hydrofiel slaapzak zonder mauwen en spaghetti romper overdag en in de nacht nog een katoenen dunne deken tot aan haar romp. Wij hebben ook een airco die we om 20,5 hebben staan