201 Reacties
5 maanden geleden
Jullie raden het nooit! Vannacht goed geslapen en niet tussen ons in gelegen! Vanmorgen om 07:00 wakker en om 08:15 sliep hij weer (in ze eigen bedje) en inmiddels bijna 2 uur later slaapt hij nog steeds! 🤯
5 maanden geleden
Reactie op Kinderwens21
Jullie raden het nooit! Vannacht goed geslapen en niet tussen ons in gelege ...
Ohhh wat fijn!! En hoe lang heb je er last van gehad dat die tussen ons in sliep?
5 maanden geleden
hier ook alleen maar hazenslaapjes van een half uur. en ‘s nachts ook veel onrustiger, vaker eruit, vaker drinken etc.
5 maanden geleden
Ahh nee😢 is dat al lang zo?
Jaaa, vanaf 10 weken ongeveer en het lijkt nu wel erger te worden. Hij is nu 17 weken.
5 maanden geleden
Hebben meerdere kindjes hier een beetje op en aan last van? 😅. Het was eigenlijk wel weer een week oké met slapen, maar ineens overdag weer na 1 slaapcyclus wakker en moeilijker om dan weer in slaap te vallen voor hem.. dacht dat we er wel redelijk uit waren, maar schijnbaar gaan we toch weer verder😅
5 maanden geleden
Haha nou wellicht iets te vroeg gejuicht… daarna weer 2 slaapjes van 3 kwartier en inmiddels al 1,5 uur bezig om meneer in ze eigen bed te krijgen. Gok toch dat hij tussen ons in slaapt vannacht… 😅
5 maanden geleden
Reactie op Ninthe💗
Heeft iemand anders zn baby dit ook? Perse mn vinger willen vasthouden om t ...
Onze dochter doet dit ook!
Of als ze ‘s nachts wakker wordt pas verder slapen als ik mijn hand op haar borst leg en zij mij met beide handen vast kan houden. Als ze dan in slaap valt laat ze langzaam los 🙈
5 maanden geleden
Hier ook, heel herkenbaar. Wij zitten er nu 2,5 week middenin en verdelen de nachten. Ik doe het eerste deel tot aan een voeding rond een uur of 1/2 en dan neemt mijn man het over. De ander slaapt dan op het logeerbed. Enorm pittig vind ik het ook, vooral omdat je niet weet hoelang het gaat duren ...
5 maanden geleden
Wij hebben echt een week weer een relaxed kind gehad, beter slapen en weer gezellig kletsen. Maar sinds vrijdag weer gillen en slecht in slaap komen, korte slaapjes en s nachts weer paar keer wakker worden.. zo balen als je denkt dat je er uit bent en je valt er gewoon weer in
5 maanden geleden
Reactie op Sofia95
Hier ben ik ook erg benieuwd naar ja haha. Hoelang duurde het bij de mama' ...
Hier heeft het een weekje geduurd
4 maanden geleden
Ohh ik baal hier ook zo van! Onze dochter sliep van 19u tot 23u dan maakte we haar wakker voor een flesje en dan sliep ze vervolgens gewoon tot 07:00/07:30 door. Nu is ze al 3 dagen slecht aan het drinken, wil ze om 18u al naar bed en komt ze iedere nacht om 03:30 stipt. Ze is dan ook echt klaarwakker 😭 ik geef haar dan een flesje en dan kan ik haar redelijk oké terug leggen (na 3x speen brengen) ik hoop zo dat ze straks weer goed zal gaan slapen 🙏🏻🙏🏻
4 maanden geleden
Pff herkenbaar.. onze kleine sliep overdag al heel slecht (hazenslaapjes, met geluk 45min, maar soms ook korter) en s nachts kwam ie nog 1 a 2 keer. Nu sinds een week komt hij ieder uur!! En de slaapjes overdag zijn ook dramatisch.. vraag me echt af hoe lang ik dit volhou 😅