201 Reacties

4 maanden geleden

Zijn er meer waarbij door de slaapregressie je kindje ineens huilend/schreeuwend wakker wordt ‘‘s nachts? Hij werd altijd rustig wakker en van de eerste geluidjes werd ik dan ook wakker om hem te voeden. Sinds een week gaat het binnen 10 seconden van wakker naar schreeuwend huilen totdat ik hem aan de borst heb.

4 maanden geleden

Onze slaap aggressie duurde 4 dagen. Toen zag ik geen verandering. Nu 3 weken verder zonder enige kernmerken van sprong 4 en nu gaat ze bellenblazen de hele dag door😂

4 maanden geleden

Reactie op LemonyLime

Zijn er meer waarbij door de slaapregressie je kindje ineens huilend/schree ...
Groeispurtje misschien?

4 maanden geleden

Reactie op LemonyLime

Niet perse in de nacht maar zeker wel in de ochtend! Huilde niet tot ze voeding maar tot ik hem bijvoorbeeld getroost had, bij me genomen en ze speentje had gegeven!

4 maanden geleden

Reactie op LemonyLime

In de nacht niet perse, maar overdag zeker wel. Dan ligt hij soms lekker op me te slapen en ik bied op verzoek dus maak hem niet wakker voor voeding meestal. Dan wordt hij wakker en begint meteen te huilen omdat hij honger heeft. En vanochtend was ook hilarisch, want hij begon pas heel hard te huilen dat hij honger had op het moment dat ik hem zijn slabbetje om deed om te gaan voeden. Daarvoor was hij nog super blij en tevreden. Hij was denk ik bang dat ik van gedachten zou veranderen als hij niet toch nog even aangaf dat hij honger had of zo🤣🤣🤣

4 maanden geleden

Hoe weet je of je de piek al hebt gehad? Middenin zit of nog miet krijgen? Ben moeeee

4 maanden geleden

Reactie op Danielle0708

Hoe weet je of je de piek al hebt gehad? Middenin zit of nog miet krijgen? ...
Moet*

4 maanden geleden

Reactie op Danielle0708

Moet*
Goeie vraag, wij merkten niet echt een piek. Het ging van 4 weken echt bar slecht van de een op de andere dag naar nu lichte vooruitgang. Ze laat zich nu veel makkelijker wegleggen en slaapt wat rustiger. Helaas nog steeds snachts vaak wakker, maar er zit verbetering in. Niet echt een extreme piek gemerkt dus. Ik heb wel gelezen dat er vaak rond de 3 weken een piek in zit..

4 maanden geleden

Reactie op LemonyLime

Yes hier! Onze dochter is nu 15 weken. Dacht eerst dat ik misschien te vast sliep en daardoor niet wakker werd en ze daarom begon te huilen. Maar ik leg haar dan aan en na vijf minuten begint ze weer een beetje te huilen. Zou dit slaapregressie zijn denk je? Of sprong?

4 maanden geleden

Reactie op Sofia95

Goeie vraag, wij merkten niet echt een piek. Het ging van 4 weken echt bar ...
Dankjewel voor je reactie.. ik heb niet echt kunnen merken wanneer t echt begon omdat ik ook met die sprong 4 zat.. tis wel op t moment heel erg.. slecht slapen snachts, ene dag slaapt ie overdag redelijk en de andere dag heel slecht 😮‍💨

4 maanden geleden

Reactie op Danielle0708

Dankjewel voor je reactie.. ik heb niet echt kunnen merken wanneer t echt b ...
Dan hoop ik enorm voor je dat nu de piek is en het daarna beter wordt! Ik zocht zelf erg naar berichten van mensen die zeiden dat er ook weer betere tijden aankomen(want na 4 weken begon ik de moed een beetje te verliezen) en wij merken nu gelukkig dat dat echt zo is. Het is nog niet zoals het was, maar er zit verbetering in en ook dat opeens van de een op de andere dag. Dus weet dat ook die tijd er weer aankomt! Misschien geeft dat weer een beetje moed 💪

4 maanden geleden

Reactie op Sofia95

Dan hoop ik enorm voor je dat nu de piek is en het daarna beter wordt! Ik z ...
🙏🏻 dankjewel!

4 maanden geleden

Nou mama’s ik ben ook al 2 nachten elke 1,5u bezig omdat mijn zoontje van 15wk dan wakker is 🥲 en inderdaad slaapjes van 30 min overdag, hij krijgt echt niet genoeg slaap overdag zo.. Ik merk wel ontwikkeling maar nog geen rollen oid. Betekent dit dat de regressie begonnen is maar dus ook nog erger gaat worden(als ie wel gaat rollen)?

4 maanden geleden

Reactie op Babyamsterdam24

Nou mama’s ik ben ook al 2 nachten elke 1,5u bezig omdat mijn zoontje van 1 ...
Niet elke kind heeft hier last van toch ?

4 maanden geleden

Reactie op Vrilub

Niet elke kind heeft hier last van toch ?
De een heeft er meer last van dan de ander geloof ik. Maar elk kindje maakt t wel door geloof ik 🙂

4 maanden geleden

Reactie op Babyamsterdam24

Nou mama’s ik ben ook al 2 nachten elke 1,5u bezig omdat mijn zoontje van 1 ...
Ik hoop het niet. Bij mijn zoon gaat het nu na 3 weken weer wat beter met slapen maar omrollen doet hij nog steeds niet. Wel op zijn zij, maar tot dan gewoon terug naar zijn rug. Hij heeft ook wel een hekel aan op zijn buik liggen dus misschien is dat de reden😅

4 maanden geleden

Het is normaal dat ze niet constant hetzelfde slapen. Er zit namelijk ontwikkeling in het dag-nachtritme en wat ze allemaal bijleren etc. Meestal duurt het een paar weken, hier ook net gehad. Vooral jezelf niet gek maken door vanalles te veranderen en proberen maar het rustig afwachten is mijn advies.

4 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt overdag eigenlijk prima, ook in z'n eigen bed maar snachts wordt hij opeens elk uur (als het niet vaker is) wakker en slaapt hij weet verder nadat we z'n speentje hebben gegeven. Echt vermoeiend!😴

4 maanden geleden

Reactie op Sas1217

Mijn zoontje slaapt overdag eigenlijk prima, ook in z'n eigen bed maar snac ...
Herkenbaar 😞🥲

4 maanden geleden

Ben er echt zo klaar mee... Je doet zo hard je best en je denkt alles goed te doen, afgelopen nacht eindelijk eens beter kunnen slapen... En nu niet in slaap te krijgen... wat een ellende.😭