201 Reacties
4 maanden geleden
Ik haat m'n leven oprecht nu. Ik heb gewoon niet geslapen. Ik heb soms zo een spijt dat ik hieraan ben begonnen. Het enige wat ik wil is slaap. The bare fucking minimum. En het kan gewoon niet want baby schreeuwt de hele tyfus bende bij elkaar. Ze heeft ook koorts vanwege verkoudheid dus komt moeilijk en blijft moeilijk in slaap. Ik doe zo me best , maar het lijkt soms echt voor niets te zijn. Ik HAAT HAAT HAAT dit. Wordt dit dan ooit beter? Echt ik word gek😡😠🤬😤
4 maanden geleden
Reactie op Cleo81
Ik haat m'n leven oprecht nu. Ik heb gewoon niet geslapen. Ik heb soms zo e ...
Oh no wat vervelend dat ze verkouden is, extra zorg erbij bovenop! Ik kan alleen zeggen dat je het goed doet en ik je vermoeidheid voel en deel! You got this momma♥️♥️♥️
4 maanden geleden
Reactie op Cleo81
Ik herken dit enorm van m'n eerste kind. Maak het jezelf zo gemakkelijk mogelijk nu. Stop een zetpil in je baby zodat ze gaat slapen. VRAAG HULP! partner, oma, vriendin, whatever. Je moet echt op de een of andere manier slaap gaan pakken. Slaaponthouding is echt niet voor niets een martelmethode. Je doet het echt super goed, het ligt niet aan jou, baby's hebben soms meer nodig dan jij in je eentje te geven hebt. doe alles dat nodig is om overeind te blijven, het lijkt nu uitzichtloos maar het wordt ECHT beter!
4 maanden geleden
Onze kleine man slaapt overdag prima, hazenslaapjes, lange slaapjes allemaal prima, in de wagen, box, zijn eigen bedje, alles is goed.
Totdat het bed tijd is in de avond, als we hem in bed liggen dan start het krijsen… dit houd gewoon rustig 1 a 2 uur lang aan, echt ontroostbaar hard krijsen. Niks is goed, niks is leuk.
Speen, handjes vast houden, rustig over het buikje aaien, white noise, lampje aan op de kamer.. het maakt niet uit wat we doen, hij huilt gewoon 2 uur lang hysterisch!
Vroeg naar bed, later naar bed, grote fles, kleine fles, echt alles al geprobeerd. Maar nu al 10 dagen op rij dit!
Uiteindelijk gisteren na 2 uur lang krijsen gaf hij het op en dan slaapt die top. Hij slaapt iedere nacht gewoon 9/10 uur achter elkaar door, al sinds die 6 weken oud is. Maar die 2 uur lang krijsen, het gaat echt door merg en been.. zelfs de buren kwamen vragen wat er aan de hand was..
Heeft er iemand tips?
4 maanden geleden
Reactie op Cleo81
Is er miss iemand in je omgeving die ff een dagje kan oppassen zodat je kan bijslapen?
4 maanden geleden
Pff, ik wordt inmiddels ook echt gillend gek. Elke nacht is het ondertussen het zelfde liedje. Meneer gaat gewoon liggen spelen als ik hem snachts weg leg en vertikt het om te gaan slapen, inmiddels zijn we nu ook weer bijna 2 uur verder.
De kilometers wandelen die we overdag doen zodat hij dan gaat slapen zorgt er weer voor dat je hem savonds 2 uur lang kan wiegen. Hallo negatieve slaap associaties.
Ik weet het ondertussen niet meer, ga nog maar een poging doen om hem in slaap te krijgen
4 maanden geleden
Ik merk dat ik het zo frustrerend vind dat ik het niet snap🥲 Heb ik hem weer in slaap om 3:30 en dan half uur later weer wakker? Hij is ook super druk met zijn armen herkennen jullie dat? Als ik hem vast heb continu die armen bewegen en mij soort van hard aaien, en ook met fles geven is ie de hele tijd bezig met zijn armen. Zal dat ook sprong 4 zijn?
4 maanden geleden
Reactie op Babyamsterdam24
Ik merk dat ik het zo frustrerend vind dat ik het niet snap🥲 Heb ik hem we ...
Mijn zoontje doet ook veel meer met zijn armen nu. Hij probeert ook al de fles vast te houden, maar duwt hem dan ook nog vaak per ongeluk weg. Ze moeten nu erg leren hoe ze dingen kunnen pakken en dat lukt nog niet altijd even goed. Hoort bij de leeftijd denk ik.
4 maanden geleden
Hier ook met de armen idd, en de benen die de hele tijd de lucht in vliegen. Hij doet erg zijn best om te draaien maar het wil hem nog niet lukken. En luid dat hij is 😂
Ik snap het ook niet, laatste poging was gelukt trouwens, hij was half 6 weer wakker en toen nog maar wat eten gegeven en bij me in bed genomen tot 8 uur. Tenminste nog een beetje slaap
4 maanden geleden
Vervelend..maar zeker herkenbaar. Ik zit al maanden in deze fase en lijk er niet uit te komen. Kindje nu 16 weken. Overdag slapen lukt alleen bij mij. In bed is het krijsen. Snachts ontelbaar..ik ben altijd zo moe dat ik niet meer weet hoe de nacht is geweest en hoe vaak ik hem heb gesust of gevoed. Slaapt wel in mijn bed on mezelf de kou en moeite te besparen eruit te gaan.
Weet dat je niet alleen bent. Het komt vast goed. Uiteindelijk. Zo laat ik me dat ook elke keer vertellen. Ik hoop dat de slaapregressie hier iets doorbreekt en meer rust zal creëeren.
Succes mama. Je kan het. Hou vol. Het is overigens bijzonder wat je lijf aankan met zo weinig slaap. Ik verbaas me elke dag dat ik nog kan rondlopen
4 maanden geleden
Ohhh nu ik dit allemaal lees voel ik me niet meer alleen.
Sinds een aantal dagen slaapt onze meid zo slecht snachts! Ze sliep altijd prima, maar nu ook heel beweeglijk. Ze slaapt tot middernacht prima, vanaf een uur of 12 begint ze te jengelen. Dan geven we haar haar voeding en daarna blijft ze maar haar speen uitspugen en te jammeren. Uuuuren lang 😭 we zijn hier ook gesloopt.
Mijn dochter is nu bijna 4 maanden.
4 maanden geleden
Reactie op mm96
Hoelang heeft de slaapregressie geduurd bij degenen die erdoor heen zijn? H ...
Oeh ben ik ook benieuwd naar!
4 maanden geleden
Reactie op mm96
Hoelang heeft de slaapregressie geduurd bij degenen die erdoor heen zijn? H ...
Wij zitten er nu 5 weken in en zien eindelijk vooruitgang! Ze laat zich veel makkelijker wegleggen met slaapjes en doet soms smiddags een dutje van 2 uur lang (dit deed ze nooit, alleen hazenslaapjes). En de nachten worden langzaam weer langere blokken slaap ipv elk uur wakker. Het einde is dus in zicht, maar is dus al ruim 5 weken. Ik hoor ook dat kindjes er sneller uit zijn hoor, maar houd er dus rekenig mee dat het wel kan dat je er nog wel eventjes in zit. Succes!!
4 maanden geleden
Hoe oud (hoeveel weekjes) waren jullie kleintjes toen de slaapregressie begon?