201 Reacties

VRIEND

4 maanden geleden

Reactie op Sofia95

Wij zitten er nu 5 weken in en zien eindelijk vooruitgang! Ze laat zich vee ...
Wij hebben hetzelfde. Rond 5 weken in de slaapregressie plots verbetering gemerkt. Nu slaapt ons zoontje 1-2u als middagdutje ipv 30 minuten. De nachten zijn wel nog niet goed, één blokje van 3u en verder bijna elk uur wakker. Zo gesloopt :( succes iedereen.

4 maanden geleden

Zoontje (4maanden) maakt wel langere middagslaapjes. Gister drie slaapjes op bed gedaan. Heerlijk. Alleen komt ‘ie ‘s nachts weer twee keer. 12 uur en 4 uur.. 😿 hoop dat dat snel voorbij is. Ik voed wel liggend, is wel chiller, maar breekt me wel op zo

4 maanden geleden

Mijn zoontje van bijna 5 maanden nu en na ongeveer 5 weken onrust, kwam vannacht alleen 1x voor een voeding en verder hebben we hem tussen 20 en 6 niet gehoord! Wat een rust ineens! Nu maar hopen dat het zo blijft🤣🍀

4 maanden geleden

Hier lijkt t ook weer goed te gaan.. sinds vorige week woe/do zijn de nachten eigenlijk wel weer goed. Eerste dagen wel wat rommelig maar nu toch al 4dgn doorgeslapen van 19/1930u-06u 🥹

4 maanden geleden

Hier voor het eerst dat hij s ochtend slaapjes koppelt! Ligt nu straks al 2 uur te slapen 🤭 Begin nu te twijfelen of ik hem wakker moet maken…

4 maanden geleden

Reactie op LemonyLime

Hier voor het eerst dat hij s ochtend slaapjes koppelt! Ligt nu straks al 2 ...
Lekker laten slapen.. mijn zoontje slaapt nu ook 1u en 15min, laat m lekker liggen. Tis al zo lastig met die warmte 🫣

4 maanden geleden

Reactie op LemonyLime

Hier voor het eerst dat hij s ochtend slaapjes koppelt! Ligt nu straks al 2 ...
Ik heb hetzelfde… sinds gisteren doet ze opeens een lang ochtendslaapje. Hele dagindeling naar de maan 😂

4 maanden geleden

Weet niet of andere kindjes dit ook hadden? Die van mij komt in de ochtend voor zijn ochtenddutje amper in slaap. Zowel gisteren als vandaag was hij gewoon 4 uur!! achter elkaar wakker.. uit eindelijk door eventjes wiegen is hij in slaap gevallen en slaapt dan wel ruim 2 uur. Verder is hij ook heel vrolijk en kletst alleen maar en gilt als we komen voor zijn speentje haha.. groeit/drinkt en plast ook goed (ook met dit warme weer). Ik zoek een beetje herkenning want 4 uur wakker voor een kindje van 17 weken is wel erug veel 🤣🥹

4 maanden geleden

's Nachts gaat het slapen nog steeds prima, maar overdag doet mijn zoontje telkens alleen maar korte slaapjes... 30/45/60 minuten. Hij is wel gewoon actief en vrolijk, drinkt ook verder goed. Is dit normaal? Hij is 20 weken oud nu

4 maanden geleden

Reactie op Merell1993

's Nachts gaat het slapen nog steeds prima, maar overdag doet mijn zoontje ...
Hadden wij ook een tijdje. Nu sinds woensdag slaapt ze ineens super goed overdag. Kennelijk vind ze het fijn om in de ochtend langer te slapen. Gister op de opvang 2,5u en twee keer 50 minuten. Vandaag 2u en daarna 45 minuten en nog eens 1,5u! Hoop dat het geen eendagsvlieg is 😜

4 maanden geleden

Mijn zoontje van 17wk is elke nacht na ongeveer half 4 heel onrustig. Elk half u ongeveer wakker en vandaag om 06u wilde hij echt niet meer (ook bij ons niet). Dit is echt te vroeg🙈 hoort dit ook bij de regressie? Herkent iemand dit

4 maanden geleden

Bij ons komt ze ineens weer om 04:00 stipt. Wel opvallend dat ze iedere ochtend om 08:00 wakker wordt als we haar om 20:00 naar bedje brengen. Is dit een voorbode voor de 12 uur achter elkaar die ze misschien eens kan gaan maken?🥹

4 maanden geleden

Reactie op Babyamsterdam24

Mijn zoontje van 17wk is elke nacht na ongeveer half 4 heel onrustig. Elk h ...
Mijn dochter van bijna 5 maand word ook al 2 weken om 05:00/06:00 wakker en wil spelen🧐😅😆 maar heeft geen honger verder.

4 maanden geleden

Reactie op Babyamsterdam24

Mijn zoontje van 17wk is elke nacht na ongeveer half 4 heel onrustig. Elk h ...
Ja, die fase hebben wij ook gehad. Het gaat nu weer wat beter al was het vanochtend om half 6 ook weer op. Maar het slapen gaat verder wel beter. Dus nog even volhouden!

4 maanden geleden

Reactie op Fb

Mijn dochter van bijna 5 maand word ook al 2 weken om 05:00/06:00 wakker en ...
Dit ook 6 uur. Fles valt ie van in slaap, naar echte honger us het nier want om half 5 nog een nachtvoeding

4 maanden geleden

Is dit ook een fase mijn zoontje van 5 maanden en 3 weken gaat rond 8 uur naar bed en is dus rond 3 uur wakker 4 uur wakker en 5 uur klaar wakker en zoja hoelang duurt zoiets want oooh wat ben ik op , en heeft geen honger geef ik zijn speen is die weer vertrokken maar dan om 5 uur is die echt wakker en wil die pas rond half 6 zijn flesje

4 maanden geleden

Reactie op Tamberw

Weet niet of andere kindjes dit ook hadden? Die van mij komt in de ochtend ...
Hier wenst meneer na z'n middagdut geen slaap meer. Half 3 wakker en dan maat eerder naar bed. Half 7 uiteindelijk met de fles in slaap. Niet wenselijk, maar ook die 4 uur.

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hier wenst meneer na z'n middagdut geen slaap meer. Half 3 wakker en dan ma ...
Ahhh.. nou gelukkig is die van mij niet de enige 😅. Hij is wel gewoon vrolijk. Die van jou ook? Vandaag had hij overigens 3 dutjes gedaan maar ieder 40/60 minuten .. hij was om 19:20 wel KO en slaapt nu nog hahah..

4 maanden geleden

Reactie op Tamberw

Ahhh.. nou gelukkig is die van mij niet de enige 😅. Hij is wel gewoon vrol ...
Haha ja, best wel! Hoewel gisteren wel wat meer jammeren en vandaag stiekem ij de auto toch in slaap gevallen. Maar in bed of de kinderwagen lachen, gieren brullen. Rond 6en begint hij wel echt meer moe te worden zie ik. Maar wil hem er niet echt voor 6 inleggen.

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Haha ja, best wel! Hoewel gisteren wel wat meer jammeren en vandaag stiekem ...
Gelukkig zijn ze lekker vrolijk hahah. Ja af en toe inderdaad wel jammeren maar dan wilt hij even opgetild worden en dan is het weer lachen. Neee voor 18 naar bed is echt te vroeg. Dan denk ik dat ze ook heel vroeg wakker worden en jij dus ook 🤣.