8 Reacties

19 dagen geleden

Hebben wij een tijdje geleden ook gehad inderdaad! Wij hebben er lekker aan toe gegeven. Kleine begon wel elke nacht in ze eigen bedje maar als hij wakker werd namen we hem lekker bij ons! 🥰

19 dagen geleden

Hier ook bijna 8maanden ze is om de 2uur snachts wakker. Hier werkt het wel om gwn speentje te geven. Las de 8m slaapregressie idd

19 dagen geleden

Hadden wij ook afgelopen week. Over tien dagen is ze acht maanden. Het had bij ons ook tandjes of een sprongetje kunnen zijn. Zeg het maar. Ze is bij ons ook in haar eigen bedje begonnen. Maar op den duur steeds wakker en kon haar niet weg leggen. Ja binnen vijf minuten weer huilen. Op den duur bij ons in bed genomen. Dat ging drie nachten lang. Toen was het onrustig tot 00:00 twee avonden. En gisteren was het maar twee keer wakker in de avond. Ik geloof dat het vast nog vaker gaat voor komen komende weken. Go with the flow.

19 dagen geleden

Mijn zoontje is nu 8,5 maand en slaapt ook opeens slechter sinds een week. 1 a 2 keer wakker in de nacht en wilt ook een flesje. Uiteindelijk nemen we hem maar bij ons in bed, zodat we in ieder geval allemaal nog wat kunnen slapen. Ben wel bang voor nieuwe associaties, maar hij start wel altijd in z'n eigen bed en ook in de middag slaapt hij daar. Hopelijk is het snel over🤞

19 dagen geleden

Hier ook gehad! Wij hebben er gewoon aan toe gegeven. Ene nacht slaapt ze door en andere nacht leggen we haar halve wege bij ons als de daar behoefte aan heeft (vaak tussen 2 en 5 ergens). Doen we bij elke fase en uiteindelijk slaapt ze gewoon weer hele nachten in haar bedje! We laten haar wel altijd in haar eigen bed beginnen! Maar onze nachtrust is ook wat waard😅

18 dagen geleden

Reactie op Kirrx

Hier ook gehad! Wij hebben er gewoon aan toe gegeven. Ene nacht slaapt ze d ...
Ja mee eens, dat is zeker wat waard😄

18 dagen geleden

Hier ook zo’n verdrietig klein jongetje.. heel huilerig, slecht (in) slaap komen.. hangerig.. noem t maar op.. ik gok ook slaapregressie/tandjes

18 dagen geleden

Wij hetzelfde. Begint in eigen bed en tussen 2-5 wakker dan huilen en lastig in slaap te krijgen. Ook weer honger ineens. En dan maar tussen in en slaapt hij heerlijk door tot 7