14 Reacties
één maand geleden
Hier ook! Ze voelde de afgelopen nachten echt koud aan dus een lekkere dikke nu aangedaan.
Wat heeft ze er nu bij jou onderaan? Als het nog iets kouder wordt, kun je met laagjes werken. Bijvoorbeeld lange mouwen romper, lange mouwen pyjama met lange broekje. In de dikte van pyjama’s heb je dan ook wel weer variaties. Maar hoe ‘koud’ wordt het op haar kamertje?
Ik denk namelijk dat het hier in huis niet heel veel kouder wordt in de nacht, want dan staat de vloerverwarming op een constante temperatuur (hebben we ook boven).
één maand geleden
Bij ons lijkt het ook koud en leek ze er ook last van te hebben. Afgelopen nacht hebben we ipv de teddy inzet bij de vier seizoenen slaapzak een dunnere slaapzak van een ander merk ertussen gedaan. Die buitenste slaapzak is dan met lange mouw. In totaal had ze een romper lange mouw, shirt lange mouw, broek, sokjes en twee slaapzakken aan. In de ochtend waren haar handjes nog steeds koud maar nekje was goed (niet koud maar ook niet te warm). Ik verwacht dat haar kamer niet veel verder gaat afkoelen als straks de vloerverwarming beneden aangaat en anders hebben we nog een losse verwarming (net als in de eerste weken toen ze was geboren).
één maand geleden
Reactie op Isabel_90
Bij ons lijkt het ook koud en leek ze er ook last van te hebben. Afgelopen ...
Onze kleine man had ook koude handjes maar verder warm. Handjes moet je niet vanuit gaan toch?
Hij slaapt nu in een 2.0 tog. Vannacht had hij korte mouwen romper, lange mouw shirt en een lang broekje aan.
één maand geleden
Reactie op Febz20
Maar hoe warm is het dan bij jullie op de slaapkamer? Onze zoon slaapt name ...
Bij ons nu zo'n 16-19 graden. Ze is geen meisje die het snel koud heeft, maar zo 's nachts dus echt wel. Haar hele lijfje voelt dan koud aan en ze jammert dan steeds in haar slaap.
één maand geleden
Reactie op dk02
Mijn zoontje slaapt in korte mouw romper, lange mouw pyjama en 0,5tog slaap ...
Hier ook zo. Gaat prima