14 Reacties

één maand geleden

Hier bewust terug gegaan naar een minder tog waarde ivm minder kou snachts, wel heeft hij nu een pyjama met voetjes aan. Ik ben anders inderdaad bang dat hij het vant winter koud zal krijgen

één maand geleden

Ik gebruik deze altijd🙈

één maand geleden

Reactie op nikki2204

Ik gebruik deze altijd🙈
Dat heb ik idd wel eens gezien. Alleen als ik haar in een dunnere slaapzak leg dan 'piept' ze steeds in haar slaap en voelt ze echt koud aan.

één maand geleden

Ik volg even. Die van mij slaapt in lange mouwen romper en tog 2 slaapzak

één maand geleden

Hier ook! Ze voelde de afgelopen nachten echt koud aan dus een lekkere dikke nu aangedaan. Wat heeft ze er nu bij jou onderaan? Als het nog iets kouder wordt, kun je met laagjes werken. Bijvoorbeeld lange mouwen romper, lange mouwen pyjama met lange broekje. In de dikte van pyjama’s heb je dan ook wel weer variaties. Maar hoe ‘koud’ wordt het op haar kamertje? Ik denk namelijk dat het hier in huis niet heel veel kouder wordt in de nacht, want dan staat de vloerverwarming op een constante temperatuur (hebben we ook boven).

één maand geleden

Bij ons lijkt het ook koud en leek ze er ook last van te hebben. Afgelopen nacht hebben we ipv de teddy inzet bij de vier seizoenen slaapzak een dunnere slaapzak van een ander merk ertussen gedaan. Die buitenste slaapzak is dan met lange mouw. In totaal had ze een romper lange mouw, shirt lange mouw, broek, sokjes en twee slaapzakken aan. In de ochtend waren haar handjes nog steeds koud maar nekje was goed (niet koud maar ook niet te warm). Ik verwacht dat haar kamer niet veel verder gaat afkoelen als straks de vloerverwarming beneden aangaat en anders hebben we nog een losse verwarming (net als in de eerste weken toen ze was geboren).

één maand geleden

We wonen nieuwbouw en ik had niet gedacht dat hij het koud zou krijgen maar toch gebeurde het 😉 we hebben nu de binnenkant van de puckababy 4 seizoenen (tog 2,5) en dan een lange mouwen romper van merino wol en wollen legging.

één maand geleden

Reactie op nikki2204

Ik gebruik deze altijd🙈
Ga je dan uit van temperatuur op de kamer of buiten?

één maand geleden

Reactie op Isabel_90

Bij ons lijkt het ook koud en leek ze er ook last van te hebben. Afgelopen ...
Onze kleine man had ook koude handjes maar verder warm. Handjes moet je niet vanuit gaan toch? Hij slaapt nu in een 2.0 tog. Vannacht had hij korte mouwen romper, lange mouw shirt en een lang broekje aan.

één maand geleden

Nee ik kijk idd naar het nekje en let niet op de handjes maar voelt altijd wel zielig als die koud zijn 🫣

één maand geleden

Maar hoe warm is het dan bij jullie op de slaapkamer? Onze zoon slaapt namelijk alleen in een lange mouwen romper met een slaapzak van 0,5 TOG en lijkt dat prima te vinden 🙈 bij ons op de slaapkamer is het rond de 20 graden momenteel

één maand geleden

Mijn zoontje slaapt in korte mouw romper, lange mouw pyjama en 0,5tog slaapzak zonder mouwen 🫣 is 20-22 graden in z'n kamer

één maand geleden

Reactie op Febz20

Maar hoe warm is het dan bij jullie op de slaapkamer? Onze zoon slaapt name ...
Bij ons nu zo'n 16-19 graden. Ze is geen meisje die het snel koud heeft, maar zo 's nachts dus echt wel. Haar hele lijfje voelt dan koud aan en ze jammert dan steeds in haar slaap.

één maand geleden

Reactie op dk02

Mijn zoontje slaapt in korte mouw romper, lange mouw pyjama en 0,5tog slaap ...
Hier ook zo. Gaat prima