22 Reacties

25 dagen geleden

Mijne slaapt romper korte mouw boxpakje lange mouw en dikke slaapzak met mouw en is 18 a 19 graden op zijn kamer

25 dagen geleden

Hier 18graden Dunne pyjama met lange mouw, lange mouw romper en slaapzak met lange mouwen tog 2,5

25 dagen geleden

Hier slaapzak TOG 3.0, lange mouwen romper en pyjamabroek. Temperatuur is zo’n 17 graden op zijn kamer.

25 dagen geleden

Ik hou dit beetje als leidraad aan

25 dagen geleden

Romper lange mouw + sokken OF romper korte mouw + shirt/trui lange mouw + sokken onder 0.5 TOG met mouwen. Soms laat ik het broekje aan. Ik ga denk ik richting november wel over op warmere slaapzak. Kan eerst haar nog warmer kleden (pyjama over lange mouw romper).

25 dagen geleden

Volgens mij is dit zo verschillend per kindje. Mijn dochter heeft al een lange pyjama + TOG 3 slaapzak aan 🤭

25 dagen geleden

Ik vind het ook lastig! Ik heb de herfst zak van puckababy aan met pyjama eronder met lange broek en lange mouwen en dan geen dekens of lakens over, doen jullie wel dekens of lakens over?

25 dagen geleden

Reactie op Mamasincefebruari

Ik vind het ook lastig! Ik heb de herfst zak van puckababy aan met pyjama e ...
2.0 tog is dit

25 dagen geleden

Nee alleen slaapzak doen wij

25 dagen geleden

Reactie op LR13

Hier slaapzak TOG 3.0, lange mouwen romper en pyjamabroek. Temperatuur is z ...
Hier ook! En hij voelt precies goed in z’n nekje

25 dagen geleden

Wij doen geen deken of laken erbij, hij is ‘s nachts heel bewegelijk en ligt regelmatig met zijn hoofd ineens bij het voeteneind. Vind een deken dan een eng idee ivm wiegendood..

25 dagen geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ben net direct warmere slaapzakken gaan kopen (2 TOG), ga dat even proberen icm zijn romper + pyjama. Hij werd de laatste tijd elke nacht wakker, ben bang door de kou.. hopelijk slaapt hij zo fijner! ❤️

25 dagen geleden

Reactie op Daisy1995!

Wij doen geen deken of laken erbij, hij is ‘s nachts heel bewegelijk en lig ...
Ja heb ik ook! Maar mijn ouders enzovoort zeggen vaak wij deden dat vroeger wel gewoon

24 dagen geleden

Hier is het warmer, zo'n 22 graden. Alleen korte mouwen romper en slaapzak tog 2 zonder mouwen nog.

24 dagen geleden

Wij ook de herfst zal van puckababy met lange mouwen pyjama nuki lakentje en een wol dekentje 19 graden ongeveer op de kamer

24 dagen geleden

Reactie op sdkd

Wij ook de herfst zal van puckababy met lange mouwen pyjama nuki lakentje e ...
Nuki lakentje bevalt dat? kan je kindje daar niet onder komen? Met gewone dekens lag mijn kindje eronder 😅

24 dagen geleden

Nuki lakentje bevalt dat? kan je kindje daar niet onder komen? Met gewone d ...
Nee ze gaat er eerder na boven onderuit maar nooit er onder wij zijn er heel tevreden over bij onze dochter. Onze zoon moest er niks van weten

24 dagen geleden

Bij ons heeft ze een romper korte mouwen, pyjama lange mouwen + broek en een 2,0 tog slaapzak aan. Op haar kamer is het tussen de 17 en 20 graden.

24 dagen geleden

Dit doe ik precies zo, ook zonder deken/laken.

24 dagen geleden

Korte mouwenromper + slaapzak 3,5 toch. Met een dunnere slaapzak heeft hij het koud. Als het straks kouder wordt kan er nog een pyjama bij en eventueel een romper lange mouwen