178 Reacties
vorig jaar
Reactie op anneemke
Welk doe je als hij wakker wordt?
Speentje geven, bij hem blijven anders gaat hij sowieso krijsen. Ook moet ik er persee zijn, vader niet. Bij vader zet hij her op krijsen😓. Als ik naast hem blijf dan is hij wel rustig, maar valt hij niet in slaap. Alsof hij gewoon niet in slaap kan komen. Hij probeert het wel, maar het lukt hem gewoon niet. Ook geef ik drinken, niks helpt. Hij komt gewoon niet in slaap. Wat probeer jij? Iets wat helpt bij jou?🫣
vorig jaar
Oh hier ook drama! Valt om 7:30 wel prima in slaap en is (nu al 3 nachten op rij) wakker van 10:30 tot +- 14:00 echt gek wordt ik ervan 😅
vorig jaar
Wij hebben dit sinds een week of 2 ook (7 feb jarig, was 29 feb uitgerekend). Valt inderdaad prima in slaap, wordt rond 23u wakker en blijft dan tijd wakker. Niet echt krijsen, maar wel onrustig. En sliep echt al maanden van 19 tot 7
11 maanden geleden
Hier is het momenteel als ze haar bed al raakt dat ze het op een krijsen zet. De hele nacht (dit word nacht 3) is ze aan het jammeren of krijsen tot een uur of 5… dan valt ze van vermoeidheid iets in slaap maar is heel onrustig. Weet echt even niet meer wat te doen.
11 maanden geleden
Reactie op anneemke
Ben je er al mee naar de dokter geweest, kan ook zijn dat ze oorpijn heeft, ...
Ja daar zijn we vanavond nog geweest maar alles was perfect in orde zei de arts
11 maanden geleden
Hier ook! Nu al 3 weken aan de gang. Ze sliep altijd door, alleen nu wordt ze midden in de nacht wakker rond 03'00 uur en is dan wakker tot 05:00 ofzo. Het terug in bedje leggen werkt heel soms, maar we leggen haar nu maar tussen ons in. Ze is dan wel rustiger en valt (na 2 uurtjes pas) wel weer in slaap....het is ff niet anders. Ik denk een slaapregressie. Die hebben ze rond hun eerste jaar. Ze is bezig met los leren lopen en praten, dus er is qua ontwikkeling veel aan de gang. Sterkte! Hopelijk snel weer slaaprijke nachten
11 maanden geleden
Ohmy.. hier ook al even slaapregressie aan de gang, maar sinds gisteren wil hij alleen nog maar op mij slapen.. inslapen lukt niet meer zelf, moet ook bij mij. En sinds vannacht lukt verder slapen in z’n bed ook niet meer. Terwijl hij zo’n goede inslaper/doorslaper is. Accepteert zijn vader nu opeens ook niet meer met op bed brengen. Help!!? Niet bij mij is dus hysterisch huilen.. wat te doen?