4 Reacties

2 dagen geleden

Oja en ook als ik hem bij ons neem wordt hij in de nacht 1 a 2x per nacht wakker… soms vrolijk en soms tranen met tuiten en niet stil te krijgen..

2 dagen geleden

Jup ik herken het hier was het dus bijna 2 maand dus dat na een uur weer wakker huilen en gillen alsof er echt wat aan de hand was ik kon ook niet zomaar bij haar weg lopen moest altijd bij dr blijven tot ze echt sliep dus na ander half maand heb ik haar gewoon gecontroleerd laten huilen De eerste avond sliep ze na 1 uur de tweede avond na 20 min en de 3e avond was het al klaar en was ze rustig en sliep ze fijn sins dien nooit meer problemen met slapen gehad (snel afkloppen) ze word in feb 2

gisteren

Dank voor je reactie! Gister heb ik hem een half uur laten huilen. Ik praatte wel tegen hem door de babyfoon om hen gerust te stellen. Uiteindelijk heb ik hem uit bed gehaald om te troosten en weer terug gelegd. Toen ging hij zo uit de stekker.. uiteindelijk toegegeven en toen is hij tot 12 uur wakker gebleven en om 2 uur was hij weer wakker en dikke tranen en paniek. Snap er niks van. 🥲

gisteren

Hier ook al sinds eind oktober. Het begon met verlatingsangst. Drama met naar bed brengen, nachten drama etc. Soms gaat het ineens nachten goed en ineens weer mis. Meestal poosje na het inslapen in paniek, niks werkt, alleen bij ons leggen. Af en toe heeft ze nachten dat ze ineens 3 of 4 uur lang klaar wakker is (dat zijn de ergsten). Geen pijl op te trekken. Wisselend waar ze is geweest, hoe haar dag was, hoe haar dutje was, wat ze heeft gegeten, schermen of niet etc. Geen enkele logica. Wel op en af veel met haar handen in haar mond en kwijlen, dus speelt vast ook mee. Zucht.... Zolang ze slaapt, al is het bij ons, prima, maar wel frusterend. Overdag is er overigens niks aan de hand. Vrolijk, lief en dutjes goed.