5 Reacties
4 maanden geleden
Hier precies hetzelfde. Wij maken een wandeling met de kinderwagen en dan lukt het wel. Maar in haar eigen bedje wil ze dan echt niet.
4 maanden geleden
Ohhhhh ja dat hebben wij ook!! Eerste twee dutjes van de dag willen wel in bed. Maar hoe later op de dag hoe moeilijker. Wij doen dan dutje lopends of draagzak of bij mij aan de borst en soms wiegstoel. Ineens kon ze slapen in de wiegstoel met afzuigkap aan maar sinds een week niet meer. Heel bijzonder.
4 maanden geleden
Zelfde hier, de 3de dut is al vanaf ‘begin’ het moeilijkste. Heb gelezen dat dat voor de meeste baby’s zo is. In de wagen valt hij nog wel voor 30/45 minuutjes in slaap, net als in de draagzak. Maar in z’n bedje zelden…wel met mij op bed, dus soms doe ik dat en slaap ik lekker met hem mee ☺️
4 maanden geleden
Dutje in de namiddag is hier ook altijd iets lastiger. Kan het misschien zijn dat je kindje teveel geslapen heeft tussen 7.00 en 15.00? Mijn dochter slaapt namelijk in totaal ongeveer 4 uren tussen 7.30 en 17.30 dus over de gehele dag en uit jouw tekst lijkt het alsof je zoontje tussen 7.00 en 15.00 al ruim 4 uren geslapen heeft