12 Reacties

één maand geleden

Ik laat het je morgen weten. Vanavond slaapt hij voor het eerst in een campingbed

één maand geleden

Ja hier ook. Hij krabbelt ook aan de zijkant van het bedje want dat maakt een heeeeel interessant geluid 😩 en is standaard na 30 min ongeveer weer wakker als we hem slapend wegleggen. Geen tips helaas, alleen herkenning.

één maand geleden

Ligt ze helemaal ‘op de grond’ in zo’n bedje? Kan het zijn dat ze het misschien dan koud heeft? Of wennen aan een nieuw bedje kan het ook gewoon zijn! Slaapt ze met een knuffeltje? Dan is t misschien nog wat herkenning van haar eigen bedje.

één maand geleden

Hier slaapt ze alleen in het campingbedje als haar eigen matras er zit anders slaapt ze er ook niet in misschien is dat iets ?

één maand geleden

Hier slaapt ze ook slecht in een campingbed. Wij zitten in centerparcs dus kunnen nog uitwijken naar een ledikantje gelukkig. Hierin slaapt ze wel goed

één maand geleden

Wij gebruiken sinds kort een campingbedje als co sleeper (die werd te klein). Ledikant op eigen kamer slaapt ze overdag in. Was even wennen, maar gaat nu best oké. Hij staat nog op 'hoge stand' maar ben bang dat die binnenkort naar laag moet vanwege optrekken. Enige tip die ik kan geven is een goed matras erin, herkenningspunten zoals eerder genoemd knuffeltje etc en tijd om te wennen.

één maand geleden

We zijn vandaag aangekomen op landal in een huisje daar staat ook een ledikant die gaan we vanavond proberen kijken of het echt aant matrasje ligt bedankt voor de reacties dames ☺️😘

één maand geleden

Reactie op MamaEP

We zijn vandaag aangekomen op landal in een huisje daar staat ook een ledik ...
En hoe is het gegaan? Hier ging het snachts redelijk. Moest er wel 1x uit voor voeding/luier. Toch een andere omgeving. Haar ochtendslaapje was nu maar 30 minuten. Terwijl ik gewend ben dat ze 2 uur slaapt.. ben benieuwd

één maand geleden

Reactie op Ruby100224

En hoe is het gegaan? Hier ging het snachts redelijk. Moest er wel 1x uit v ...
Alsnog een drama hier de slaapjes overdag doet ze over het algemeen in de wagen dus die gaan wel goed hopen dat het straks thuis wel weer goed gaat 🥹

één maand geleden

Reactie op MamaEP

Alsnog een drama hier de slaapjes overdag doet ze over het algemeen in de w ...
Fijn dat de slaapjes overdag iig wel lukken in de wagen. Misschien moet ze even wennen. Hopelijk gaat het vanavond beter. Succes!

één maand geleden

Wij vliegen zaterdag naar Spanje en daar staat een camping bedje klaar. Geen idee natuurlijk hoe het matrasje is. Hoe kan ik dit eventueel oplossen of kan ik voor de zekerheid iets bestellen? Zag een opblaasbaar matrasje van Deryan?

één maand geleden

Ja hier ook wat lastig. Is toch anders dan het matras thuis. Nu we wat verder in de vakantie zijn gaat het wat beter.