8 Reacties

8 maanden geleden

Hier ging het ook heel slecht. Alleen nu drinkt zij wel goed uit een rietjesbeker. (Weet ze ook zelf vast te houden, fles voor melk bijvoorbeeld houd ze niet zelf vast). Open beker vind ze ook interessant maar dan komt er meer op haar shirt dan dat ze binnen krijgt. Nu sinds 2 dagen ofzo weer wat minder omdat ze niet lekker is.

8 maanden geleden

Ja herkenbaar. Avondflesje en ochtendfles gaan op (ook nog nachtvoeding gaat ook op). Hij drinkt over de gehele dag slecht. Uit de rietjesbeker een paar slokken. Ik geef hem nog een aantal keer een fles met een beetje opvolgmelk. Heb ook verschillende bekers geprobeerd, ook het helemaal stoppen met de fles. Maar er werd niet gedronken en daar krijgt hij obstipatie van. Nu heb ik een open beker met een soort klepje erin wat de stroom vloeistof wat vertraagd. Ik doe er rooibos thee in met een beetje koffiemelk en deze beker trekt zijn aandacht en de thee vindt hij ook lekker. Hopelijk zet dit door.

8 maanden geleden

Hier word er sochtends en savonds een fles melk gedronken overdag denk ik een paar slokken ik heb sinds kort een rvs rietjes beker vanwege het plastic. Ze drinkt water thee of melk. Maar exact hoeveel geen idee ik geef het wanneer ze dorstig lijkt . En met brood eten zowieso. Fles krijgt ze gewoon zolang ze die wil. Drinken vind ik belangrijker dan of ze wel of niet uit de fles drinkt.

8 maanden geleden

Reactie op Silly2024

Ja herkenbaar. Avondflesje en ochtendfles gaan op (ook nog nachtvoeding gaa ...
Heb je een foto van zo'n open beker met klepje?

8 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Hier word er sochtends en savonds een fles melk gedronken overdag denk ik e ...

8 maanden geleden

Oja die hebben we wel maar daar drinkt hij niet heel goed uit

8 maanden geleden

Reactie op Rd15

Heb je een foto van zo'n open beker met klepje?
Deze gebruiken wij. Het is gewoon een open beker. Wel even een slab eronder want er moet nog wel wat geoefend worden. En voordoen helpt ook.

8 maanden geleden

Hier ook 220 melk ochtend en verder water. Ongeveer 1 a 2 rietjesbekers. Ze heeft enorm goede plasluiers, dus ik maak me nergens druk om. Middag en avond pakt ze de melk niet meer. Prima. In de avond krijgt ze nog kwark na haar avondeten, dus zuivel zit goed.