6 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op DaniML89
Mijn zoon heeft dit een hele tijd gehad. Ze slaapt al door? Dus snachts gee ...
Ja klopt ze slaapt van 19;00 tot 07:00 is bijna 6 maand. Haar laatste fles is een papfles. Voor de rest krijgt ze 3 melkflessen. Waarvan ze die in de ochtend echt niet goed drinkt.
3 maanden geleden
Reactie op Fb
Ja klopt ze slaapt van 19;00 tot 07:00 is bijna 6 maand. Haar laatste fles ...
Oh vreemd. Mijn zoon die dronk de ochtend niet goed omdat hij snachts nog voor een beetje kwam. Precies vandaag doet hij ook een beetje moeilijk dus ik ga de droomvoeding maar afbouwen denk ik. Maar dan heb ik geen idee waarom je dochter dit doet.
3 maanden geleden
Reactie op DaniML89
Oh vreemd. Mijn zoon die dronk de ochtend niet goed omdat hij snachts nog v ...
Ik vind het ook heel gek. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze veel hoest. Maar dan snap ik niet waarom de andere flessen wel op gaan. Zal ze misschien toe zijn aan meer vaste voeding? Alleen eet ze dat nog niet erg goed.. ik kan het eventueel proberen..
Even terug op je droomvoeding ik heb die helemaal niet afgebouwd. Ik ben gewoon in 1x gestopt. De laatste fles wat ik gaf was melk maar toen kwam ze toch om 02:00 snachts. Met pap sliep ze wel door.
3 maanden geleden
Reactie op Fb
Ik vind het ook heel gek. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze veel hoes ...
Ok top. Dan ga ik vanavond laatste fles gewoon een papfles geven en kijken of dat werkt. Onze zoon eet nu al best veel (morgen 6 maanden). Hij vindt brood en van die banaan aarbeien dingen van Ellas kitchen lekker. Laatst had ik m een beetje pasta gegeven en dat ging er ook goed in. Maar dingen die echt goed geprakt zijn is hij minder fan van.
3 maanden geleden
Reactie op DaniML89
Ok top. Dan ga ik vanavond laatste fles gewoon een papfles geven en kijken ...
Ik geef pap van nestle dat zijn die kant en klare papjes. Rijstebloem vult niet genoeg. Wat fijn dat hij zo goed eet! Ik heb net een hoestdrankje gehaald. Kijken of het beter word.