7 Reacties

één maand geleden

Oh alsof ik t zelf geschreven heb. Ik gaf altijd vers, en zo nu en dan Ella’s kitchen. Nu gaat dat goed maar wat ik zelf maak wil ze gewoon echt niet meer. Ik wilde weer simpelere smaken geven en t dan weer opbouwen.

één maand geleden

Ik denk dat zo'n potje gladder is en door de tandjes dat makkelijker te eten is. Gaat brood er wel in? Ik zou blijven aanbieden wat jezelf maakt gewoon gladder maken of een combi van potje en eigen. Doe je er twee dagen mee ofso🤷

één maand geleden

Reactie op Roos Anne

Ik denk dat zo'n potje gladder is en door de tandjes dat makkelijker te ete ...
Brood gaat redelijk. Korst in de hand geven en dan rukt ze er zo de stukken vanaf. Vandaag ging de binnenkant ook iets minder. Maar denk ook moe van de zwemles vanochtend

één maand geleden

Hier weigert m'n zoontje ook ineens sinds eergisteren zijn avondhap. Zowel potje als vers gemaakt.Maar ook warme pap van de lepel wil hij niet. Fles, fruit en brood gaat er prima in.. Ik heb zelf ook het idee dat het door tandjes komt, de bovenste 2 komen door bij hem. Vandaag probeerde ik de avondhap met een normale, ijzeren theelepel. Die vond meneer zo interessant dat hij toen alles op at! Misschien een tip?

één maand geleden

Deed mijn dochter ook af en toe. Nu haalt ze alles ineens dubbel in lijkt het. Wij zijn op vakantie en ze wil ineens alles met ons mee eten terwijl ik eerder alleen olvarit er met moeite in kreeg.

één maand geleden

Dank voor het meedenken! We voelen inmiddels echt een tand opkomen. Hebben de fles van 15u verlaagd naar 90ml ipv 150ml. En nu eet ze de hapjes wel weer goed. Brood blijft wisselend. Maar we denken dat ze gewoon echt te vol zat van het eten

één maand geleden

Reactie op MamavanLuna24

Oh alsof ik t zelf geschreven heb. Ik gaf altijd vers, en zo nu en dan Ella ...
Ik geef mama deli, zo vers en zoo lekker gezond! Super tevreden