Hallo mama鈥檚.
Ben met 28 weken een deel van m鈥檔 slijmprop verloren, nu (bijna 33 weken) en verlies weer een hele boel slijm 馃槪 ivm met meerlingzwangerschap sws kans op vroeg geboorte maar vind het wel eng 馃槦
Nog meer mama鈥檚 die (een deel van) de slijmprop zijn verloren? En wanneer zijn jullie bevallen?
Xxx
Hoi! Ik heb nooit hier van gehoord ? WT is de slijmprop ? En hoe ziet deze er uit? Ik verleid elke dag veel afscheiding wittig achtig en mijn onderbroeken zijn vaak dus nat hierdoor is dit slijmprop?
Met mijn eerste zwangerschap verloor ik ook deeltjes van de slijmprop weken voor de bevalling. Maar verloskundige zei toen dat je lichaam dat zelf weer aanmaakt. Toen de bevalling begon met 41 weken verloor ik de prop met wat bloed.
Als het misschien een beetje helpt, gaf onze ZwangerFit docente aan dat een slijmprop verliezen eigenlijk niet betrouwbaar is als teken van begin van de bevalling :)
Je lichaam maakt weer een nieuwe aan als het zo vroeg gebeurt.
Maar misschien is het in geval van meerling wel goed om het aan te geven in het ziekenhuis. Dat zou ik iig wel doen als ik m nu zou verliezen (tweeling hier 馃憢)
Slijmprop zegt niets 馃檹馃徎.
Niet bang zijn mama... Gewoon lekker rustig aan doen. Tweelingen komen meestal wel vroeger (bij zus met 35+5 en schoonzus 36 weken). Maar komt goed 馃