29 Reacties

4 maanden geleden

Nog een foto

4 maanden geleden

Heb je bepanthen baby al geprobeerd of sudocreme? Het lijkt heftige uitslag te zijn

4 maanden geleden

Reactie op sabrinabrouwer

Heb je bepanthen baby al geprobeerd of sudocreme? Het lijkt heftige uitslag ...
We smeren altijd standaard met sudo. Bepanthen leek het laatst nog heftiger op te reageren. Ze heeft net een badje moedermelk gehad en goed laten drogen. Nu zit er weer sudo op… zo lastig dit 😢

4 maanden geleden

Dit was het van de week

4 maanden geleden

Toen dit, en dan nu de foto in het bericht is nu

4 maanden geleden

Reactie op anouckkarsdorp

We smeren altijd standaard met sudo. Bepanthen leek het laatst nog heftiger ...
Ohhh wat naar.... hopelijk werkt de moedermelk!! Ik zelf vind bepanthan baby heel fijn, het geneesd dan enorm snel bij ons dochtertje. En dsn geen normale bepanthan maar echt de baby variant.

4 maanden geleden

Reactie op anouckkarsdorp

Toen dit, en dan nu de foto in het bericht is nu
Oh dit lijkt inderdaad beter... wat gek dat het ineens weer is gaan opspelen. Gaat ze naar oppas of kinderdagverblijf? Hebben ze daar misschien niet goed gesmeerd?

4 maanden geleden

Reactie op sabrinabrouwer

Ohhh wat naar.... hopelijk werkt de moedermelk!! Ik zelf vind bepanthan bab ...
Bepanthen heeft geholpen bij mijn zoontje z'n okseltjes

4 maanden geleden

Welke luiers gebruik je? Mijn moeder zei laatst dat kindjes uitslag krijgen van pampers.

4 maanden geleden

Wij gebruiken hiervoor talkpoeder en billen crème van Dr Leenarts!

4 maanden geleden

Reactie op Roooss_94

Welke luiers gebruik je? Mijn moeder zei laatst dat kindjes uitslag krijge ...
Ja pampers, maar nu andere pampers dan voorheen. Ga toch maar weer die andere halen dan…

4 maanden geleden

Reactie op Sproet

Wij gebruiken hiervoor talkpoeder en billen crème van Dr Leenarts!
Bedankt ik ga kijken!

4 maanden geleden

Talkpoeder!

4 maanden geleden

Maïzena!

4 maanden geleden

Kokosolie doet hier wonderen! Ben geen fan van sudocreme. Dr Leenarts zoals hieronder wordt gezegd ook fijn.

4 maanden geleden

Wij hebben deze gehaald op advies vd kinderarts.. Is netzoiets als sudocreme maar blijft veel beter zitten. Gaat er niet af door een plasje ofzo.. brengt echt laagje aan op de huid. Wij hebben het gebruikt bij hele erge luieruitslag

4 maanden geleden

Zelf helaas als kind veel last gehad van zulke plekken. Ook in knieholte en elleboog. Mijn ouders wilden uit angst ook geen cortisonecreme gebruiken. Helaas veel littekens hierdoor. Het is niet voor niets dat het wordt voorgeschreven. Kort en krachtig gebruik zorgt super snel voor verbetering en verdunt de huid echt niet. Dat is juist bij lang en weinig gebruik. Voor het belang van je dochter zou ik het toch echt overwegen om het wél te gebruiken. No offence maar denk dat de huisarts er wel verstand van heeft. Het blijft hardnekkig dat mensen het niet willen gebruiken en maar blijven aan pannenkoeken.. 😔

4 maanden geleden

Reactie op Roooss_94

Welke luiers gebruik je? Mijn moeder zei laatst dat kindjes uitslag krijge ...
Klopt mijne kreeg enorme uitslag van pampers, en nu gebruik ik huggies en sindsdien nergens last meer van😊

4 maanden geleden

En idd dr Leendarts is perfect die heb ik ook gebruikt toen hij luieruitslag kreeg van pamper luiers elk variant van pampers kreeg hij uitslag dus huggies gekocht en was binnen paar dagen hersteld

4 maanden geleden

Dit ziet eruit als een schimmeltje. Dan kan je blijven smeren. Zou een antischimmelcreme halen bij de drogist. Ben je er waarschijnlijk zo vanaf. Kan je een beetje mengen met die zinkoxide die je al smeert