9 Reacties

2 jaar geleden
Kan t zijn dat je savknds nog veel drinkt? Het kan een blaasontsteking zijn hoor.. maar dat kan je alleen testen bij je huisarts.
Ik had bij een blaasontsteking vaak plassen en heel erge druk van onder of harde buiken.. en dan was t weer raak: geloof wel 6x gehad tijdens m’n vorige zwangerschap 😅

2 jaar geleden
Hoeft geen blaasontsteking te zijn! Ik ben ook 14w en plas ‘s nachts al een paar weken heel veel. Deze week heb ik het nog meer. Niet zo fijn omdat ik ‘s ochtends vroeg op moet voor werk. Maar als je denkt dat het een blaasontsteking is dan kan je het wel testen.

2 jaar geleden
Ik ga er iedere nacht 1x uit in te plassen. Moet dan wel heel veel! Ben nu 12,5 week.

2 jaar geleden
Ik plas al sinds week 7 enorm veel ‘s nachts. Denk wel 5/6 keer en dan ook redelijk veel 😅 vreselijk!

2 jaar geleden
Als je twijfelt gewoon de huisarts bellen, dan testen ze je urine even. In de zwangerschap kun je echt hele vage klachten hebben, ik had nu 1 dag vage symptomen en daarna een week niks meer maar uit de kweek kwam toch wel een blaasontsteking. Liever een keertje teveel laten testen, zeker als je zwanger bent