11 Reacties
3 maanden geleden
Mijn dochter 5 maanden zit in de stokke baby set, eigenlijk hetzelfde als hier op jou foto. Ze mogen pas in een normale kinderstoel als ze echt zelfstandig kunnen zitten. Misschien je kindje een korstje brood geven als het met ondersteuning bij iemand op schoot zit?
3 maanden geleden
Reactie op Baby-2021|
Mijn dochter 5 maanden zit in de stokke baby set, eigenlijk hetzelfde als h ...
Dat zou idd ook kunnen. 👍
2 maanden geleden
Mijn meid van bijna 6 maanden krijgt in een wipstoel te eten die wat meer rechtop staat. Wij gaven voorheen haar hapjes in de newbornset (zoals op jouw foto). Echter vind ik deze stoel niet rechtop genoeg staan. Mijn baby hoestte toen ook wat meer. Nu gaat het goed
2 maanden geleden
Mijn dochter is 5 maanden en krijgt ook haar hapjes in dezelfde stoel als die van jou. Wij zijn nog niet toe aan brood, aangezien ze nog erg aan de structuren van het verschillende eten aan het wennen is en we dus nog bezig zijn met groenten en fruit. Dat gaat bij ons in deze stoel iig goed.
2 maanden geleden
Wij hebben de Antilop van IKEA gekocht. Zij hebben een opblaasbaar kussentje, ideaal want daardoor verklein je het zitje. Onze meid kan daardoor erg netjes rechtop zitten.
De stokke stoel is nog te groot en we willen haar niet half liggend voeden (moeilijk slikken).
2 maanden geleden
Ditzelfde probleem heb ik ook! Ik heb nu een los wipstoeltje die wat meer rechtop kan staan, en hoop dat de Antilop weer snel binnenkomt bij IKEA (want nu hier in de buurt op)
2 maanden geleden
De hapjes gaan wel makkelijker naar binnen in de wipstoel of op schoot, ten opzichte van de newbornset. Hier ook alleen nog fruit en groente, geen stukjes
2 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
Mijn meid van bijna 6 maanden krijgt in een wipstoel te eten die wat meer r ...
Ah fijn dat het nu beter gaat.
2 maanden geleden
Reactie op Zweedsebaby
Wij hebben de Antilop van IKEA gekocht. Zij hebben een opblaasbaar kussentj ...
Dat snap ik. Je wilt geen verslikken of stikken..
2 maanden geleden
Reactie op Elianne1985
Ditzelfde probleem heb ik ook! Ik heb nu een los wipstoeltje die wat meer r ...
Vervelend dat hij niet voorradig is...
2 maanden geleden
Ik heb een zitverkleiner van Jollein in de stokke stoel. Vorige week hing ze nog echt in de stoel. Vandaag zat ze al een stuk beter!
Ik probeer het om de zoveel tijd eens. Het kost haar nog wel erg veel kracht/energie om zo te zitten.
Hier gaat het eten in de newborn set wel goed, maar ik probeer haar wel echt hoog te leggen zodat ze niet hangt in de stoel. Maar als ze heel beweeglijk is moet ik haar halverwege weer netjes omhoog leggen 😂🙈