5 Reacties

één maand geleden

Wij hebben tommy eitjes en wat muziekinstrumentjes. Onze kan ook nog niet zitten. De tommy eitjes vinst hij nu nog geweldig om uit het bakje te gooien maar kan hij later de vormpjes mee leren en er zit een soort piekeboe systeempje in (wel zonder geluid) en ik heb dan instrumenten waar hij zelf op kan slaan zoals een trommeltje, tamboerijn en klokkenspel

één maand geleden

Die van mij kan ook nog niet zitten, maar alsnog slaat het speelgoed dat bedoeld is voor een zittend kind wel aan. Ik heb zo’n pop-up toy van Little Dutch en hij kan daar ruim 20 minuten zoet mee zijn. Het maakt alleen mechanisch geluid, geen batterijen. Ook de bakjes van de stapeltoren vindt hij leuk, omgooien, sabbelen, op de vloer slaan... En ik heb een mandje met ballen van verschillende materialen (hout, plastic, vilt) en hij vindt het geweldig om de ballen eruit te kiepen en dan met het mandje te spelen.

één maand geleden

Speelgoed kan altijd! Toevallig van het weekend zo’n stapeltoren beneden gezet, was meteen een hit! Ze sleept die bakjes door het hele huis, maakt er geluid mee etc. Deze ballen speelt ze ook mee, tijgert er achteraan haha: https://www.top1toys.nl/jipy-speel-en-leer-ballen-6-stuks-402-2841/?channable=007948696400363333393633?&utm_source=google&utm_medium=surfaces&utm_campaign=feed_clicks&utm_content=surfaces_across_google&gad_source=1&gbraid=0AAAAADjOfpAq239RUcMtNiBPUa8H9MxCP&gclid=Cj0KCQjwxsm3BhDrARIsAMtVz6PAJK1TbLoGIots6J4NTt5bXbYkg1-t5yymdk_wTQFsz_bZF-vEDxQaAvlwEALw_wcB

één maand geleden

Ik volg, kan ook wel wat inspiratie gebruiken

één maand geleden

Vorige week vtech 3-in-1 activiteitenroller gekocht. Eigenlijk vanaf 9 maanden maar nu al groot succes. Ons mannetje is ook 7mnd en zit ook nog niet. Stimuleert poging om te kruipen en actief bezig te zijn met handjes.