4 Reacties

2 maanden geleden

Ons zoontje heeft geen speen. Slaapt alleen met een knuffel en ik merk heel veel verschil. Toen hij nog een speen had moest ik er ook met gemak 5 keer per nacht uit. Nu slaapt hij door van 19:00 tot 06:00 uur. Het afleren is volgens mij alleen best even doorzetten. Ons zoontje wilde geen speen meer met 4 maanden dus dat kwam goed uit. Hij is nu 7 maanden.

2 maanden geleden

En als je in de buitenshuis begeeft en je het moeilijk hebt en de speen een oplossing is ? Wat ga je dan aanbieden? Ben ik wel nieuwsgierig naar

2 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

En als je in de buitenshuis begeeft en je het moeilijk hebt en de speen een ...
Haha goeie vraaag🤣

2 maanden geleden

Wij zijn gestopt toen ons dochtertje 4,5 maand was, omdat we ook meerdere keren in de nacht eruit moesten om de speen weer te geven. Is nu bijna 6 maanden. Wij hebben de speen in 1x bij haar weggehaald. Dit gedaan bij het naar bed gaan in de avond, zodat ze genoeg slaapdruk had opgebouwd. Het koste echt wel wat moeite en veel tranen, maar na een week was ze speen vergeten en slaapt ze stukken beter. Zij heeft al sinds haar geboorte een knuffel en die heeft ze altijd bij zich in bed en ook als we weg gaan.