8 Reacties
2 maanden geleden
Hier hetzelfde, wij hebben besloten de speen weg te halen en kijken hoe dat gaat. Eerste twee dutjes gehad wel wat lastiger is slaap komen maar uiteindelijk wel gaan slapen. Ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat. Hopelijk slaapt hij (en wij😜) er uiteindelijk beter van
2 maanden geleden
Kan hij zijn speentje zelf in en uitdoen?
Wij hebben meerdere spenen in het bedje liggen en merken nu dat ze zelf een speentje pakt en indoet.
Het irritante is dat ze dan wel geluid maakt en zelf weer in slaap valt, maar dat ik wel er wakker van wordt (ook al slaapt ze nu in haar eigen kamer) 😂
2 maanden geleden
Update: missie mislukt 🙈 overdag ging het aardig, 15 -20 minuten en kreeg ik hem wel rustig. Maar na vanacht 2 uur hysterisch huilen en hem niet kunnen troosten door wiegen/melk etc. toch maar toegegeven. Hij heeft hem duidelijk nog nodig en dit ging mij te ver🥲 nu over naar plan B: leren speen zelf proberen in doen
10 dagen geleden
Hier het zelfde probleem.
Overdag redt ze zich prima. Hebben de speen met een kort speenkoord aan de slaapzak vast gemaakt. Maar 's nachts huilt ze met haar ogen dicht en zoekt ze niet uit zichzelf. Heel irritant 😅😅
Zijn hier ondertussen nog nieuwe dingen geprobeerd/gelukt?