12 Reacties

4 maanden geleden

Ik moest even opzoeken welke ik heb 🙈. Ik heb een Mirena en heb echt geen klagen. Mijn productie bleef goed, ik merkte niets op aan m'n dochter en m'n stemming is ook in orde. Ik ben blij met mijn spiraal ☺️ Het plaatsen verliep ook pijnloos en 's avonds had ik minimale krampen. De eerste weken had ik wel op random momenten wat bloedverlies bij het vegen maar geen zware bloedingen of iets dergelijks Ik heb die 6 weken pp laten plaatsen en ook nog geen cyclus gehad.

4 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Ik moest even opzoeken welke ik heb 🙈. Ik heb een Mirena en heb echt geen ...
Eigenlijk hetzelfde verhaal bij mij. Alhoewel ik erg gespannen was tijdens het zetten… ze deed er ook heeeeeeel langzaam over. Toch een beetje naar gevoel om weer iets daar te hebben na de geboorte. Had een weekje wat ‘oud bloed’ verlies maar nog niet echt een cyclus. Ik geef nog steeds volledig borstvoeding, dus geen invloed op gehad! Wel is mijn libido iets hoger, dat was namelijk echt laag sinds de bevalling.

4 maanden geleden

Top!!! Thanks voor jullie reacties dames!!!

3 maanden geleden

Pfoeeee ik slaap er bizar slecht van. Val gewoon niet (meer ) in slaap . Meer die dst hadden?

3 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Pfoeeee ik slaap er bizar slecht van. Val gewoon niet (meer ) in slaap . Me ...
Nee, bij al mijn spiralen niet. Wel veel andere dingen, maar dit niet hsha

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Nee, bij al mijn spiralen niet. Wel veel andere dingen, maar dit niet hsha
Oef, ik kan me niet herinneren dat ik op de vorige zo heftig reageerde. Uiteindelijk toch voor Kyleena gegaan maar lig kotsberoerd, knallende koppijn, zwetend op de bank met maar 6 uurtjes slaap omdat ik gewoon niet kan slapen. 🫠

3 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Oef, ik kan me niet herinneren dat ik op de vorige zo heftig reageerde. Uit ...
Heb je geen koorts? Begrijp me niet verkeerd hoor, maar als dit van de spiraal is lijkt me dit geen “normale” reactie. Ik heb zelf nu de Mirena. Het “enige” wat ik ervaar is dat ik al bloed sinds deze gezet is. Ben in totaal 11 dagen niet ongesteld geweest, helaas de rest van de tijd wel. Alles is gecontroleerd en hij zit goed. Misschien even laten checken of de spiraal wel goed zit bij je? Ik wacht af tot +- 9 maanden anders gaat dat kreng er weer uit.

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Heb je geen koorts? Begrijp me niet verkeerd hoor, maar als dit van de spir ...
Dit is inderdaad van de spiraal. Als het vandaag zo blijft ga ik even bellen met de verloskundige die hem geplaatst heeft, maar deze dingen staan wel in de bijsluiter als zeldzame bijwerkingen zag ik.helaaassh. m'n bakje koffie net lijkt het te versterken. Huuuuuuilen want ik ben echt dol op m'n kopje sochtends vroeg.

3 maanden geleden

Zijn er meer dames die een vaginale infectie gehad hebben ? En de spiraal daardoor hebben verwijderd. Ik was echt beroerd door de infectie..

3 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Dit is inderdaad van de spiraal. Als het vandaag zo blijft ga ik even belle ...
Noooo. Misschien een decafe?! Toch koffie, alleen dan zonder cafeïne?!

3 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Zijn er meer dames die een vaginale infectie gehad hebben ? En de spiraal d ...
Ja, en nee. Vaginale infectie behandeld. Vond dat geen reden om toendertijds mijn spiraal te laten verwijderen. Gewoon de PH die in de war is.

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Noooo. Misschien een decafe?! Toch koffie, alleen dan zonder cafeïne?!
Ik leng nu aan met water. Was vandaag te doen!