85 Reacties
6 maanden geleden
O, nu je het zegt. Mijn zoontje wil ook ineens vaker drinken en is vandaag ook best huilerig. Inderdaad misschien een sprongetje weer. Zou eigenlijk pas zaterdag moeten beginnen. Slapen overdag in zijn bedje is altijd een worsteling geweest, dus daar merk ik het niet aan. 😅
6 maanden geleden
Wij zitten er ook midden in denk ik… meneer wil niet meer in ze eigen bed slapen , hangeriger als normaal en ook meer spugen idd… als ik hem in slaap wiebel dan is hij zo vertrokken maar wil niet dat hij daar aan went… hoe doen jullie dit?
5 maanden geleden
Reactie op Kinderwens21
Wij zitten er ook midden in denk ik… meneer wil niet meer in ze eigen bed s ...
Een sprong duurt, hopelijk 😅🙏, niet al te lang. Dus ik zou zelf tijdens de sprong wel toegeven aan het wiegen als dat nodig is zodat hij iig slaapt.
Hier ook vol in sprong 3. Vanmiddag maar 30 minuten geslapen. Nu ligt hij vooralsnog wel te slapen 🙏
5 maanden geleden
Reactie op Kinderwens21
Wij zitten er ook midden in denk ik… meneer wil niet meer in ze eigen bed s ...
Hahah herkenbaar. Vandaag flink stuk gewandeld met de wandelwagen, maar net ook moeilijk weg te leggen. Hier ook weinig en onrustig drinken en amper slapen. Leuk dit... 12 en een halve week hier, maar 2.4 week te vroeg geboren. Lijkt qua ontwikkelinf wel op schema te lopen.
5 maanden geleden
Reactie op Clash
En wat merken jullie dat je kindje nu kan aan nieuwe vaardigheden?
Die van ons rampestampt er met haar benen op los, dag, maar ook in de nacht😅🫣
Verder heel veel brabbelen, pakt haar handen samen beet, snapt alleen soms nog niet hoe ze weer uit elkaar gaan haha
Ze volgt ons heel goed, zet zich af en probeerd om te rollen.
5 maanden geleden
M'n zoontje zit er denk ik ook nu in (officieel zou die overmorgen beginnen), maar sinds gister overdag weinig slapen, sws niet meer in eigen bedje, wat huiliger, komt sneller voor de fles en afgelopen nacht onrustiger geslapen en ook vroeger voor de fles.. twijfel of het sprong en/of de warmte is, maar we zullen het zien.. hopelijk een rustige nacht vannacht 🙏
5 maanden geleden
Zijn er meer kinderen die juist weinig drinken tijdens een sprong ipv vaker komen? Mijn zoontje drinkt juist minder tijdens een sprong
5 maanden geleden
Wat fijn om te lezen dat we dus niet de enige zijn. 😂
Hopelijk is deze sprong voor iedereen snel voorbij. Kleine slaapt nu gelukkig eindelijk dus ook ik ga lekker me bed in en hopen dat hij zo moe is dat moeders ook even wat uurtjes slaap kan pakken. 🤭
5 maanden geleden
Leuk om te lezen wat jullie kindjes kunnen. Dan hebben we hier sprong 3 ook gehad. Was heel moeilijk met slapen de afgelopen week, oneindig mee in de draagdoek gelopen. Nu kunnen we haar opeens wegleggen in de co sleeper rond half acht en slaapt ze zelfstandig in.
Ze is belletjes aan het blazen met spuug, brengt de handjes samen, brabbelt, volgt ons met de ogen en kan nu afwisselend van de ene naar de andere persoon kijken.
5 maanden geleden
Reactie op SILMOON
Klopt de oei ik groei app bij jullie wel qua data sprong? M’n zoon is 11 we ...
Het gaat om je uitgerekende datum.
5 maanden geleden
Reactie op SILMOON
Klopt de oei ik groei app bij jullie wel qua data sprong? M’n zoon is 11 we ...
Er staat dat de sprong wel echt op die dag is maar de ontwikkelingen kunnen verschillen in tijd. Mijn zoontje kon al veel eerder terug lachen, handje sabbelen etc (al 2 weken voor de sprong) maar hij heeft nu deze week sprong 3 het echt moeilijk met slapen etc