85 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Clash

En wat merken jullie dat je kindje nu kan aan nieuwe vaardigheden?
Onze dochter maakt ineens echt melodische geluiden, alsof ze echt wat wil zeggen. En ze zet zich constant af met haar benen en draait dan alsof ze wil rollen. Maar dat lukt nog niet. En heel veel lachen. Tot nu toe is slapen overdag nog een dingetje, maar dat zal ook wel weer goed komen.

5 maanden geleden

Reactie op SILMOON

Klopt de oei ik groei app bij jullie wel qua data sprong? M’n zoon is 11 we ...
Hij berekent het vanaf de uitgerekende datum, weet niet wanneer die van jou was? Hier is mijn zoontje morgen 11 weken en de sprong zou morgen moeten beginnen volgens de app (maar hij zou afgelopen dinsdag 11 week zijn na uitgerekende datum), weet wel dat er een speling van ongeveer 1/2 week in kan zitten en elk kindje is natuurlijk anders! Sprong 1 begon hier paar dagen eerder, sprong 2 durf ik niet te zeggen want geen duidelijke signalen van gezien en sprong 3 denk ik nu dus 2 dagen eerder..

5 maanden geleden

Reactie op SILMOON

Klopt de oei ik groei app bij jullie wel qua data sprong? M’n zoon is 11 we ...
Die van ons leert ook niet alles in de sprongen waar het omschreven wordt, sommige dingen duren langer, andere korter. Ik weet ook niet of we nu net sprong 2 uit zijn of sprong 3, want het zit dicht op elkaar. Maar wat maakt het uit, zolang ze zich ontwikkelen en vrolijk zijn. Ieder kind heeft zijn eigen plan.

5 maanden geleden

Volgens de oei ik groei app zijn we net uit sprong 2.. ze is 14 weken maar ik ben met 35+4 bevallen. Maar alle “vaardigheden” die ik nu bij haar zie passen juist bij sprong 3.. Ik snap er helemaal niks van hahaha🙈

5 maanden geleden

Hoe gaat sprong 3 bij jullie? Hier is meneer niet meer zo gezellig en tijdens het slapen word hij soms huilend en helemaal overstuur wakker 🥹

5 maanden geleden

hier ook middenin sprong 3, overdag slecht slapen, nachten gaan gelukkig nog wel goed, wil de hele tijd bij je zijn. Waar ze eerst prima in de box even kon spelen is dat nu echt niet oke;-).

5 maanden geleden

Reactie op Kinderwens21

Hoe gaat sprong 3 bij jullie? Hier is meneer niet meer zo gezellig en tijde ...
bij je slapen is prima maar owee als ze weggelegd worden

5 maanden geleden

Reactie op Karin9367

hier ook middenin sprong 3, overdag slecht slapen, nachten gaan gelukkig no ...
Ik denk dat wij er dan ook middenin zitten ondanks dat de app zegt dat dit nog 6 dagen duurt. Onze kleine heeft sinds donderdag echt zoveel moeite om te slapen overdag. Maar ook de andere dingen die jij nu zegt. Morgen 11 weken.

5 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Hij berekent het vanaf de uitgerekende datum, weet niet wanneer die van jou ...
Mijn zoon is 3 weken eerder geboren. Maar sprong 3 klopt precies🙈.

5 maanden geleden

Fijn om te lezen dat wij niet de enige zijn, ik wil niet te hard juichen maar hier gaan de nachten ook nog goed.. hopelijk is deze sprong snel voorbij.🤭

5 maanden geleden

Door de laatste sprong is die van ons 2uur langer gaan slapen snachts😂. Ben er erg dankbaar voor

5 maanden geleden

Reactie op Kinderwens21

Fijn om te lezen dat wij niet de enige zijn, ik wil niet te hard juichen ma ...
Echt he, wel vermoeiend🤣

5 maanden geleden

Reactie op Zena89

Door de laatste sprong is die van ons 2uur langer gaan slapen snachts😂. B ...
Kijk dat zijn weer de voordelen:)

5 maanden geleden

Alleen maar huilen vanaf 6 uur, ze wil alleen maar lopen maar hebben vandaag gewandeld en kan niet meer lopen. Ben kapot. Ze wil ook niet liggen of zitten echt alleen maar recht op.

5 maanden geleden

Ik denk dat het gisteren hier is begonnen. Heeeel veel huilen en moeilijk in slaap komen. Ligt het liefst de hele tijd bij mij. De app zegt pas over 6 dagen maar ik weet zeker dat hij er nu al in zit. Lastig lastig! Merkte vannacht ook dat hij weer om de drie uur kwam, voor heen was het vaak 5.

5 maanden geleden

Reactie op Karin9367

Kijk dat zijn weer de voordelen:)
Ik mag nog niet te hard roepen😂

5 maanden geleden

Na onrustige dagen is het vandaag alleen maar slapen, herkenning bij iemand?

5 maanden geleden

Reactie op Karin9367

Na onrustige dagen is het vandaag alleen maar slapen, herkenning bij iemand ...
Ja absoluut!! Deze jongen is amper wakker geweest 😅

5 maanden geleden

Reactie op Kinderwens21

Ja absoluut!! Deze jongen is amper wakker geweest 😅
Ooh fijn om te lezen, zijn we er bijna doorheen hoop ik:-)

5 maanden geleden

Reactie op Karin9367

Ooh fijn om te lezen, zijn we er bijna doorheen hoop ik:-)
Ik mag het hopen, dat zou heeeel fijn zijn! Ik ga duimen voor ons haha 🙈