53 Reacties
3 maanden geleden
Onze dochter slaat ook met haat handjes en knijpt in onze gezichten als we haar optillen 😅 weet alleen niet of t aan sprong 5 ligt.. wat ik wel als pittig ervaar is dat ze al een week lang tussen 5.30 en 6.00 uur wakker is 😴 was net gewend dat ze tot 7/8u doorsliep 🤭 en ene keer valt ze zelf in slaap, andere x heeft ze echt hulp nodig
2 maanden geleden
Hier ook gedurende de nachten een keer extra wakker 18.00 bv, tussen 21.00 en 00.00 en dan vaak nog twee keer tussen 00.00 en 07.00/08.00. Wel bv hier, 2 tandjes en precies op 5 maanden gaan omrollen. Echt een week of 3 enorm humeurig geweest, ook wat koorts gehad (ná dat de tandjes waren doorgekomen) en bijt enorm veel al lange tijd, nu helaas ook tijdens het drinken 🫠. Dronk slechter op het kdv/bij partner en vaker kleine beetjes bij mij. Heb hem zelfs 2 keer eerder opgehaald op het kdv omdat hij echt een beetje op was van de dag. Veel bijten op de fles ook. Kleine is nu 25 weken en we hebben denk ik het ergste gehad. Hij is de laatste 3 dagen weer vrolijker.
2 maanden geleden
Reactie op millie84
Ja pff vooral in slaap krijgen overdag is verschrikkelijk hier.
Same here!!
2 maanden geleden
Meer mensen waarbij voor de sprong de hapjes suuuuper goed gingen en nu echt bagger?
2 maanden geleden
Hier volgens mij ook aangebroken, we merken het vooral aan de slaapjes. Ineens valt ze minder makkelijk zelfstandig in slaap, heeft ze ons weer meer nodig om wat te wiegen, kan ze roerloos in onze armen in slaap vallen maar zodra je boven haar bedje hangt begint ze te spartelen, wil ze alleen nog maar op haar linkerzij liggen waardoor ze steeds doorrolt naar haar buik maar nog niet terug kan en komt ze als ze om 19.30u de nacht in gaat niet meer in haar diepe nachtslaap😅
En we waren nog zo blij dat we de 4 maanden slaapregressie volgens mij helemaal niet gehad hebben, ze ging juist beter slapen vanaf 4 maanden. Ze is nu bijna 5,5 maand.
2 maanden geleden
Reactie op Broad
Hier ook gedurende de nachten een keer extra wakker 18.00 bv, tussen 21.00 ...
Dit lijkt heel erg op bij ons! Nachten zijn pittig met minstens 3x eruit vaak, humeurig meisje, soms kauwen op de fles, wisselvallig drinken, de ene keer veel vaste voeding willen en de andere keer een paar hapjes. Die nachten gaan nu helaas al minstens 2 maanden zo 😵💫
2 maanden geleden
Hier ook drama sinds 3 a 4 dagen.. Ons zoontje is vandaag 24 weken. Sliep eigenlijk vanaf 2 maanden goed door, maar nu... ik denk dat 1 x in het uur er sowieso af moet 's nachts. Ook omdat hij rolt op z'n buik en nog niet terug kan. Drinken gaat niet goed. Hij dronk tot 3 weken terug 4 a 5 x 200 ml en nu gaat er moeilijk 150 tot 175 in. Hij vind niks lekker qua hapjes. Zelfgemaakt , potje, zakje alles geprobeerd. Alleen zelfgemaakte bietjes vind hij lekker. Ontlasting ook maar 1 x in de 2 a 3 dagen.
We denken ook aan tandjes of sprongetje of een combinatie.
Al met al drama 😅 terwijl het normaal echt een vrolijk mannetje is. Hopelijk is het snel voorbij. 🤞🏻
2 maanden geleden
Reactie op ilonakemper
Hier ook drama sinds 3 a 4 dagen.. Ons zoontje is vandaag 24 weken. Sliep e ...
Ohhh men dat rollen herken ik zo goed!
2 maanden geleden
Reactie op Sbeer88
Hier ook ineens veel last en wakker worden van scheetjes in de nacht? Herk ...
Wel veel scheetjes en hele moeizame ontlasting, maar niet perse in de nacht
2 maanden geleden
Reactie op okok33
Ja echt bij elke flesvoeding en soms echt veeel spuugen… iemand herkenbaar? ...
Ja hier ook, de was draait op volle toeren hier.
2 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Wel veel scheetjes en hele moeizame ontlasting, maar niet perse in de nacht ...
Die van ons heeft bij elke luier een beetje poep? Ondertussen al ruim een week. Begin me wel een beetje zorgen te maken eig. Maar CB en huisarts blijven zeggen als geen koort geen zorgen? Onderdeel van de sprong? Hij is helemaal uit zijn hum. Zo sneu