53 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op kayleevg307
Hier volgens mij ook aangebroken, we merken het vooral aan de slaapjes. Ine ...
Poeeehhh dit is zo herkenbaar! Hier ook een meisje die netjes alleen in slaap viel en sinds ze 5 maanden is ook 's nachts niet meer huilde in haar slaap. Perfecte nachten. En ineens is ze lastig in slaap te krijgen en is ze 's nachts weer onrustig, klaar wakker en veel vroeger wakker dan hiervoor.
Dit mag snel over zijn 😅
Andere sprongetjes echt niet gemerkt, maar deze....
2 maanden geleden
Hier sliep madam ook al een tijd door, maar sinds een week lijkt ze niet meer in haar diepe slaap te komen ‘s nachts en moet ik ieder uur wel naar haar toe om haar speentje terug te stoppen. Normaal als zij in haar diepe slaap kwam had ze haar speentje de hele nacht niet meer nodig.
2 maanden geleden
Reactie op FF1987
Hier sliep madam ook al een tijd door, maar sinds een week lijkt ze niet m ...
Dit!! Ik word er sinds 3 dagen hè-le-maal gestoord van! Fijn om te lezen dat ze niet de enige is. Van wanneer is je dochter?
2 maanden geleden
Reactie op maria 2024
Hier ineens veel spugen, anderen ook deze ervaring?
Ja! Ik dacht dat ze ziek was, veel spugen, heel snel weer moe als ze wakker wordt uit haar slaapjes maar niet willen slapen, enorm onrustig in de nacht. Maar het spugen hoort er dus ook bij als ik dat zo lees…
2 maanden geleden
Reactie op prettydutchie
Ja! Ik dacht dat ze ziek was, veel spugen, heel snel weer moe als ze wakker ...
Oh, buiten dat spugen kan ik me hier ook volledig bij aansluiten.
2 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Zijn jullie lieve schatten ook héél erg humeurig/huilerig?
Mega. Wij keken zo uit naar onze vakantie, met 1 ASS kind en 1 makkelijke baby die alles prima vindt, overal slaapt en alleen huilt als ze honger heeft of moe is. Nou, wat denk je? We zijn nu 3 dagen weg en mevrouwtje huilt al 3 dagen meer dan ze in 3 maanden gedaan heeft 🙊 Nu huilen ze dus vaak in koor, uit eten gister was een drama, dus toch maar weer koken in ons huisje 😂 Ook het idee dat er tandje(s) aan zitten te komen, werkt waarschijnlijk ook niet echt mee
2 maanden geleden
Poeh hier is sprong 5 ook pittig... slecht drinken maar wel trek hebben... Hele korte dutjes doen maar wel moe zijn... in de ochtend om 4.30 wakker 🥲 en niet meer slapen... en dan ook geen fles willen. Vaak momenten dat niks goed is. Zeurderig huilen, gillen en zichzelf dan grappig vinden, brommen... pffffff hopelijk gaat deze fase snel voorbij 😂
2 maanden geleden
Hier is de sprong voorbij!!! Een heeeeel vrolijk meisje weer terug ❤️
2 maanden geleden
Hier lijkt hij ook voorbij! Slapen gaat een stuk beter en ons meisje lacht weer…💛
2 maanden geleden
Reactie op kayleevg307
Hier lijkt hij ook voorbij! Slapen gaat een stuk beter en ons meisje lacht ...
Wat is bij jullie over? Ik zie ik de oei ik groei app dat sprong 5 heel lang is met verschillende fases.
Volgens de app zijn we komend weekend ook uit de eerste lastige fase.
2 maanden geleden
Reactie op Anouk689
Wat is bij jullie over? Ik zie ik de oei ik groei app dat sprong 5 heel lan ...
Het lastige, gele deel! Er komt inderdaad nog een stukje roze aan volgens de app😅
2 maanden geleden
Reactie op kayleevg307
Het lastige, gele deel! Er komt inderdaad nog een stukje roze aan volgens d ...
Dat stukje roze zitten wij nu volop in. Man man man ze is inderdaad huilerig, hangerig en humeurig.... 😮💨 Heeft ook echt moodswings en wordt weer vaker wakker in de avond/snachts. Ff volhouden en dan hopen dat t weer beter gaat 🤞
2 maanden geleden
Krijgen jullie jullie kleintje ook zo moeizaam in slaap?
Wij legden haar altijd weg en konden gelijk weg lopen. Ze sliep dan zelf rustig is en af en toe even speentje nodig om door te slapen.
Maar nu... pfff...
Dat en ontzettend snel gefrustreerd raken zijn de voornaamste dingen die wij merken.
Volgens de app zou ze morgen in het groene komen, maar het slapen is pas sinds 2 weken zo erg, dus met een beetje pech is ze 2 weken later gestart en zitten we er nog 2 weken in 😅
Scheelt wel dat ze vanaf komende week weer naar de opvang gaat 2 dagen en 1 dag opa en oma. Geeft ons wat lucht.
2 maanden geleden
Reactie op Anouk689
Wij legden haar a ...
Jaa mijn zoontje wilt ook opeens niet meer naar bed savonds!🤯 in de middag geen probleem, ik leg hem neer en hij gaat slapen maar in de avond gaat hij nu meteen huilen als hij het bed aanraakt. Zo vermoeiend! Hoop dat dit een korte fase is, maar het is pas dag 5 haha
2 maanden geleden
Reactie op Anouk689
Wij legden haar a ...
Heel herkenbaar dit, altijd zelfstandig on slaap kunnen vallen en nu ineens als die in bed ligt is het gelijk mis. In de svond ook drama. We zouden al in de groene dagen zitten, nou merk er weinig van 😂