53 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op kimberleyjamie

Heel herkenbaar dit, altijd zelfstandig on slaap kunnen vallen en nu ineens ...
Ooohhh pffff... Wij merken wel dat ze in haar gedrag sinds gisteren weer wat meer zichzelf is. Niet zo gefrustreerd, steeds aandacht nodig en jammeren. Lekker vrolijk, rustig spelen etc. Maar het slapen.... gisteren 3e slaapje gewoon ook echt niet gelukt uiteindelijk. Gelukkig viel ze toen om half 7 na de laatste fles wel echt direct in slaap zonder maar een kik te geven 😅😅

2 maanden geleden

Heel herkenbaar dit, altijd zelfstandig on slaap kunnen vallen en nu ineens ...
Ik lees hier groene en gele dagen, wat zijn dat? 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Ik lees hier groene en gele dagen, wat zijn dat? 😂😂
Dat is van de 'oei ik groei' app. Die verdeelt de sprongen in periodes. De gele/roze perioden zijn pittige weken en de groene perioden ondervind je meer rust. Zoals sprong 5 heeft eerst 4 gele weken, dan 2 groene weken, dan 2 roze weken en dan weer 3 groene weken. En dan ga je over na sprong 6.

2 maanden geleden

Reactie op Anouk689

Dat is van de 'oei ik groei' app. Die verdeelt de sprongen in periodes. De ...
Ah vandaar! Die app heb ik niet, maar komt daar dus vandaan. Lekkere rollercoaster dus die sprong 5, dat klinkt dan wel weer bekend 😂

2 maanden geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Ah vandaar! Die app heb ik niet, maar komt daar dus vandaan. Lekkere rolle ...
Hahaha precies! Dat is zonder de app ook duidelijk merkbaar 😜

2 maanden geleden

Reactie op Anouk689

Ooohhh pffff... Wij merken wel dat ze in haar gedrag sinds gisteren weer wa ...
Ja wat een gedoe! Vind dat slapen zo balen… maargoed zal ook wel weer een fase zijn, het is echt dat inslapen weer 😅

2 maanden geleden

Ja wat een gedoe! Vind dat slapen zo balen… maargoed zal ook wel weer een f ...
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt hier sinds gisteren weer beter te gaan. Alleen weigert ze al 2dagen haar laatste dutje einde vd middag. Ben benieuwd. Volgens de app zitten we nu ook weer in het groene. Dat zou dan op de dag af kloppen dit keer.

2 maanden geleden

Reactie op Anouk689

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt hier sinds gisteren weer b ...
Nou heel hard duimen dat het zo blijft haha! Dat zou heel fijn zijn! 🤞🏻 dat laatste dutje is soms ook echt moeilijk! Blijf het maar interessant en ingewikkeld vinden dat slapen van die kleintjes. Denk je het onder de knie te hebben, veranderd er weer iets haha

één maand geleden

Is iedereen uit al sprong 5? Volgens de app moeten we ondertussen weer in de groene periode zitten, maar mijn zoontje slaapt ineens een stuk slechter. Overdag alleen hazeslaapjes en 's nachts weer 2 Voedingen. Hij kan sinds zaterdag tijgeren en de hapjes gaan nu ook wat beter. Maar het slapen dus nu ineens slecht. Herkent iemand dit?

één maand geleden

Reactie op Mariska80

Is iedereen uit al sprong 5? Volgens de app moeten we ondertussen weer in d ...
Misschien die rode periode? Die was hier juist heftiger dan de sprongen tot nu toe. Hier zowat al toe aan sprong 6 🙈

één maand geleden

Reactie op NS29

Misschien die rode periode? Die was hier juist heftiger dan de sprongen tot ...
Daar moeten we juist net uit zijn. Maar misschien lopen we gewoon achter hier of zo🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op Mariska80

Is iedereen uit al sprong 5? Volgens de app moeten we ondertussen weer in d ...
Zal dit het zijn?: Tussen week 33 en week 38 gaat je baby een nieuwe sprong in. Je kindje leert nieuwe vaardigheden die de wereld er ineens compleet anders doen uitzien. Ook kunnen de nieuwe vaardigheden ervoor zorgen dat je kindje ineens meer moeite heeft met slapen. Je baby heeft dan te maken met de gevreesde 8 maanden slaapregressie.

één maand geleden

Is het niet de 3 H's? Dat komt na sprong 5, we blijven lekker bezig