8 Reacties

3 maanden geleden

Waarschijnlijk niet wat je wilt lezen maar: acceptatie. Dat is de enige manier waardoor het makkelijk wordt denk ik. Ik snap je heel goed en ik heb ook ooit heel wanhopig naar oplossingen gevraagd. Niet dat jij wanhopig overkomt in je bericht, maar meer om aan te geven dat ik dat wel was en er echt doorheen zat. Ik wist het echt niet meer. Ze wilde niet slapen niks. Uiteindelijk las ik berichten over acceptatie. Dat alleen dan de rust kan wederkeren. En geloof het of niet... toen ik haar om 03:30 snachts bij me pakte om vervolgens tegen mezelf in tranen te zeggen "OK IK ACCEPTEER" viel ze in slaap. Dit is niet verzonnen! En zo ben ik blijven (proberen...) accepteren in moeilijke fases. You got this momma.

3 maanden geleden

Inderdaad mamas acceptatie is the key je maakt het je zelf echt moeilijker als je er zo over in gaat zitten. Kijk naar je kleine omarm deze fases ze groeien zo hard en ontwikkelen zo snel en dat gaat niet zonder de lastige fases. Knuffel ze en geef ze liefde en warmte dat is het enige wat ze hebben en willen. Dit is me 3e en zit nu ook in sprong5 en ja tuurlijk is het zwaar maar ik kijk naar hem en dan denk ik gossie dit is allemaal een fase🩵

3 maanden geleden

Nou, ik denk dat hier sprong 5 ook is aangebroken. Ze is erg humeurig mijn hemel

2 maanden geleden

Ons zoontje van 22 weken weigert nu te slapen door zich continu om te rollen 😅 Overdag en ‘s nachts is het strijd. Vannacht heeft hij gewoon 2,5u achter elkaar niet geslapen omdat hij gewoon weigerde op alle manieren die we probeerden (draagzak, bij ons etc) en in bed draait hij zich gewoon steeds om en gaat dan huilen. Herkennen jullie dit bij deze sprong?

2 maanden geleden

Reactie op Babyamsterdam24

Ons zoontje van 22 weken weigert nu te slapen door zich continu om te rolle ...
Ik weet niet of ons zoontje in de sprong zit, volgens de app wel. Maar dit doet ons zoontje ook. Ik ben hem nu leren dat hij ook op zijn buik kan slapen. En dit gaat een stuk beter.

2 maanden geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Ik weet niet of ons zoontje in de sprong zit, volgens de app wel. Maar dit ...
Hoe heb je hem dit aangeleerd?

2 maanden geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Ik weet niet of ons zoontje in de sprong zit, volgens de app wel. Maar dit ...
Ah fijn! Ja mijn zoontje slaapt al op zijn buik.. hij wilde nooit op zijn rug slapen maarja nu draait hij daar dus steeds naar toe!

2 maanden geleden

Reactie op Rd15

Hoe heb je hem dit aangeleerd?
Als hij op zijn buik ging draaien begon hij te huilen. Dan deed ik speentje erin(die heeft ie altijd), begon ik met het zingen van zijn slaapliedje en aaide ik over zijn rug/billen/hoofdje. Viel ie als een blok in slaap. Hij begreep eerst niet hoe hij zijn hoofd moest neerleggen, dus die begeleid naar het matrasje.