28 Reacties

3 maanden geleden

Hier is ook net de vaccinatie geweest dus ik weet even niet of het t sprongetje is of klachten van de prikjes

3 maanden geleden

Hier sinds vorige week ook een humeurig jongetje. Vorige sprongen had hij dat niet eens zo erg.. Hij zit telkens een week eerder in een sprong en volgens de app begon het vandaag, dus gok dat het wel echt de sprong weer is. Het slapen gaat verder wel goed maar dat is eigenlijk nooit echt slecht geweest. Wel slaat hij zijn 3e dutje al een paar dagen over, slaapt denk ik te lang tijdens de andere slaapjes. Dus wat we daar mee moeten..

3 maanden geleden

Hier ook inderdaad humeuriger, s nachts wakker worden en ineens huilen als ik uit zijn slaapkamer loop 😅

3 maanden geleden

Mijne ook erg onrustig tijdens het slapen of ineens huilen continu zoeken naar zn speen. En tijden drinken ook erg afgeleid. Sprong 5 it is

3 maanden geleden

Denk dat wij er ook aan moeten geloven weer.. voor mijn gevoel is sprong 4 net pas over 🫠 Slecht in slaap komen, korte dutjes overdag. Huilend wakker worden (ook 's nachts) Niet leuk als we weglopen, vermaakt willen worden en snel verveeld zijn.. Hoeraaa😌😌

3 maanden geleden

Zou het hier dan ook al zover zijn? Ineens heel moeilijk in slaap komen. Om de haverklap huilend wakker worden en opzoek naar de fiep. (Moet er ‘s nachts nu echt vaak uit) En ze komt ineens weer voor een nachtvoeding. Ze wil ook constant vermaakt worden en zodra ik wegloop begint ze te huilen. Natuurlijk komt nu deze sprong ook weer net nu ze pas een paar dagen op haar eigen kamertje ligt en ik nu constant m’n bed uit moet😂

3 maanden geleden

Ik weet dus niet of dit nou sprong 5 is, slaapregressie of nog sprong 4, maar mijn kleine heeft ook weer meer moeite met in slaap vallen, en wil nog steeds 2 nachtvoedingen (sinds het warme weer een paar weken terug eigenlijk niet meer weggegaan). Ook speelt hij nu heel veel met zijn fles. Nou ja, zal wel weer over gaan😅

3 maanden geleden

Hier denk ik ook sprong 5 drinkt weinig overdag totaal niet in eigen bed willen slapen verder is ze vrolijk maar wilt gewoon niet slapen ze slaapt dan even op de arm maar dat is ook maar een half uurtje Herkent iemand dit ?

3 maanden geleden

Reactie op Tamara2826

Hier denk ik ook sprong 5 drinkt weinig overdag totaal niet in eigen bed wi ...
Jup hier ook.. sinds deze week op dr eigen kamertje en 2 nachten gingen heel goed. En ineens niet meer willen slapen, niet in dr bedje, niet in de box.. met moeite soms in de kinderwagen maar voornamelijk echt hazenslaapjes

3 maanden geleden

Hier alleen slechter in slaap krijgen, gelukkig gaan de slaapjes overdag wel goed. Wel vroeg wakker 😣🧐 bij jullie ook ?

3 maanden geleden

Reactie op Tamara2826

Hier denk ik ook sprong 5 drinkt weinig overdag totaal niet in eigen bed wi ...
Ja slecht drinken ook inderdaad, en slaapt ze in de kinderwagen wel ?

3 maanden geleden

Reactie op yesyes01

Hier alleen slechter in slaap krijgen, gelukkig gaan de slaapjes overdag we ...
Ja ook vroeg wakker! Maar slaapt opeens wel door, dus dat is wel lekker. Hij heeft opeens ook meer honger en huilt wat meer.

3 maanden geleden

Reactie op yesyes01

Ja slecht drinken ook inderdaad, en slaapt ze in de kinderwagen wel ?
Hazenslaapjes maar ook echt met moeite

3 maanden geleden

Reactie op Tamara2826

Hazenslaapjes maar ook echt met moeite
Hmm vervelend 😣hopelijk is deze sprong maar weer snel over

3 maanden geleden

Reactie op yesyes01

Hmm vervelend 😣hopelijk is deze sprong maar weer snel over
Jaa hoop ik ook vanmiddag viel ze zo bij me man in slaap maarja na half uurtje werd ze weer wakker

3 maanden geleden

Zijn jullie kindjes ook mega afgeleid tijdens de fles?? Ons dochtertje slaat de fles uit en begint dan volop te brabbelen, lachen en geluidjes te maken. Uiteindelijk drinkt ze de fles wel leeg maar het duurt echt langer dan normaal gesproken😂 Ze wil ook echt álles in de gaten houden…

3 maanden geleden

Ons zoontje heeft nog nooit zoveel gehuild als nu (en dat is in principe nog niet veel hoor). Niks is leuk, ja voor 10 seconden. Wil het liefst dus maar rondgedragen worden en is dan stil (dat doe ik dus niet hele tijd..). Wandelen helpt wel en gelukkig gaat slapen en drinken prima. Maar hoop wel dat hij zich gauw weer beter kan vermaken. Hij is er gewoon soms wat gefrustreerd van..

3 maanden geleden

Reactie op Michelle1998!

Zijn jullie kindjes ook mega afgeleid tijdens de fles?? Ons dochtertje slaa ...
Die van ons doet dit als er een boertje dwars zit of misselijk is.

2 maanden geleden

Sinds vorige week maandag ook echt een hele andere baby. Heel veel huilen, vooral voor het slapen gaan. Erg humeurig. Overdag gaat het aardig tot dat de avond weer komt. In de nacht komt hij elke 2 uur en als hij dan weer moet slapen in het huilen huilen… volgens de app moet sprong 5 nog beginnen volgende week, maar ik denk dat hij er al dikke week in zit. Vind hem nu wel vermoeiend worden.. gelukkig heb ik vakantie 😅🙈 anders was het wel echt pittig moet ik eerlijk zeggen. Hoop dat die over drie weken dan is afgelopen haha. Dat zou top zijn. Overdag slapen gaat niet meer vanzelf en moet echt geholpen worden, slaapjes zijn dan maar 30 minuten en is dan vervolgens na 1 uur al weer moe, dus blijf bezig haha

2 maanden geleden

Ik gok dat hier sprong 5 ook is begonnen… vandaag alleen maar huilen en konden geen stap van zijn zijde wijken of het was huilen. Benieuwd hoe het vannacht gaat… 😅