28 Reacties

2 maanden geleden

Pff vind deze de pittigste tot nu toe. Mevrouw is eig altijd best tevreden en goed te troosten maar nu. Afgelopen nacht was ze al een aantal keren wakker en huilen. Vanochtend was het wel oké, vanmiddag ging ik werken… oma oppassen, hele middag drama. Kwam net thuis om 8uur en toen was ze ook weer wakker geworden bij papa. Ontroostbaar huilen. Hebben haar maar in de kinderwagen gelegd en zijn met de hond gaan wandelen, toen was alles goed. Net even dorys reef gekeken en ligt nu plat op der buik languit te slapen. Hopelijk slaapt ze een beetje door vannacht en niet weer om het uur huilen. 😣 Drinken doet ze ook nauwelijks.. 60-90 Max per voeding en word echt kwaad als je de fles blijft proberen.

2 maanden geleden

Hebben jullie ook dat hij zij naar de fles weer melk uitspuugd?

2 maanden geleden

Reactie op Vrilub

Hebben jullie ook dat hij zij naar de fles weer melk uitspuugd?
Jup.. hier ook zo, normaal echt weinig tot niets en nu best wel een flink mondje terug. Is tot nu toe bij iedere sprong zo geweest🙈 Ze is ook wel echt afgeleid soms tijdes de fles.

2 maanden geleden

Reactie op Michelle1998!

Zijn jullie kindjes ook mega afgeleid tijdens de fles?? Ons dochtertje slaa ...
Hou op😂 Al vliegt er maar een vlieg langs of maakt de buurman geluid in de tuin, gaat die fles eruit en is ze totaal met andere dingen bezig. Ik zie haar al als 4 jarige kleuter in de klas zitten constant afgeleid door alles wat buiten gaande is hahah❤️

2 maanden geleden

Reactie op Vrilub

Hebben jullie ook dat hij zij naar de fles weer melk uitspuugd?
Was er eindelijk vanaf maar nu is t weer dubbel zo hard terug.

2 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Hou op😂 Al vliegt er maar een vlieg langs of maakt de buurman geluid in ...
Hahaha ja ik herken dit zó erg!! Ze hoort echt alles gewoon😂. Oh echt he iedereen aan het opletten en onze kindjes maar naar buiten kijken en vergeten dat ze in de klas zitten hahaha heerlijk❤️

2 maanden geleden

Inmiddels is hij alweer een stuk gezelliger en kan hij weer zelf spelen alleen nu doet meneer hazenslaapjes…. 😅

2 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Pff vind deze de pittigste tot nu toe. Mevrouw is eig altijd best tevreden ...
Ooh dit is zo herkenbaar!! Sinds 5 dagen ook spelen met de fles maar ook echt kwaad als ik hem aanbied. Maar heeft wel echt honger.. drinkt max 60 cc per fles.. daarna boos bij aanbieden maar vervolgens wel overal alles in de mond stoppen. Ook dan boos want nergens melk 😅 en als ik dan weer een flesje aanbied is het prima. Wel weer max 60. En zo de hele dag door. Behalve als hij naar bed gaat. Dan drinkt hij alsof z'n leven ervan af hangt. Is dit gerelateerd aan sprong 5? Over 2 dagen is hij 5 maanden.