12 Reacties
3 maanden geleden
Zo blij dat wij niet de enige zijn .. ik begon zo aan mezelf te twijfelen. Onze baby slaapt sinds deze week zo slecht, overdag alleen maar op mij kunnen slapen en in de nacht ineens veel wakker.. mn vriend zit in het buitenland voor werk dus ik vind dit ontzettend pittig 😫
3 maanden geleden
Ik herken dit heel erg, onze zoon is nu 5 maanden en ook in die sprong. Slapen, drinken en zichzelf vermaken is nu een stuk lastiger. Ook zijn we begonnen met oefenhapjes en soms heb ik het idee dat het te veel is nu hij in het sprongetje zit. Ik heb ook nu meer behoefte aan nabijheid met hem, dus ik draag hem echt heel veel als ik vrij ben (4 dagen in de week) en dan horen we hem helemaal niet.
3 maanden geleden
Jaa heeel herkenbaar. Mijn zoontje wilt ook echt alleen maar bij mijn zijn en raakt inderdaad in paniek als hij mij uit het oog is.
Het slapen ging ook twee weken echt heel erg slecht, enorm overstuur voor het slapen gaan en niks was goed, vond dat behoorlijk pittig. Nu gaat het slapen weer iets beter maar komt wel vaak in de nacht, en valt ook niet zonder mijn hulp in slaap. Maar ik merk gelukkig al weer wat verbetering haha.
3 maanden geleden
Reactie op Mellllllllllllll
Zo blij dat wij niet de enige zijn .. ik begon zo aan mezelf te twijfelen. ...
Ik ben ook blij dat wij niet de enige zijn.. haha😅. Dat is zeker pittig, dan moet je zelf constant ‘aan’ staan. Mijn man is voor z’n werk altijd 6 wk weg en 6 wk thuis dus die weken dat ie weg is hier ook extra pittig. En nog een peutertje rondlopen 🥹
3 maanden geleden
Reactie op JoKro1992
Ik ben ook blij dat wij niet de enige zijn.. haha😅. Dat is zeker pittig, d ...
Och jeetje.. ik begrijp je zo goed.. wat pittig zeg!! Werk je wel erbij? Ik merk dat ik het moeilijk vind te combineren, gelukkig hoeft t niet dus werk ik wanneer ik zelf wil op 0 uren basis dat scheelt mij echt een hoop
3 maanden geleden
Reactie op Mellllllllllllll
Och jeetje.. ik begrijp je zo goed.. wat pittig zeg!! Werk je wel erbij? Ik ...
Dat snap ik wel! Fijn dat het zo kan dan, scheelt echt wel. Ik werk momenteel ook even niet, omdat het toch wel heel druk is in m’n eentje en we de luxe hebben dat het ook niet hoeft gelukkig 🥹 over een tijdje maar weer eens verder zien!
3 maanden geleden
Reactie op JoKro1992
Dat snap ik wel! Fijn dat het zo kan dan, scheelt echt wel. Ik werk momente ...
Heerlijk! Je hebt groot gelijk! Precies, ik zeg aldoor deze tijd krijg je ook nooit meer terug dus daar moeten we ook van genieten en als het zo kan is dat een heerlijke luxe 😌
3 maanden geleden
Heel herkenbaar! Sinds 3 dagen is onze dochter echt een beetje “chagrijnig” . Normaal gesproken was ze heel goedlachs, vermaakte ze zichzelf prima. Maar vanavond was zelfs in de buggy te veel afstand voor haar waardoor ze begon te huilen. Heb haar de rest van de avond gedragen in een draagzak. Dit vond ze allemaal prima en ze heeft niet meer gehuild. Even een fase waar we weer doorheen moeten. Sinds 3 weken zijn de nachten hier super pittig en wordt ze zo’n 4 keer wakker om even aan de borst te mogen. Hopelijk wordt dit snel beter !
3 maanden geleden
Ja heel herkenbaar ze zeggen dat sprong 4 erg is maar deze vind ik toch wel wat pittiger.
Dochterlief slaapt overdag over het algemeen wel goed moet haar soms even weer helpen maar gaat verder prima! Alleen de nachten omg wat een hell... op bed doen in de avond geen probleem dan word ze na een paar uurtjes wakker en kan ik haar niet meer weg leggen dan slaapt ze alleen op mij (letterlijk en figuurlijk) als ik haar dan toch weg leg hooguit 30 min en ze is weer wakker en schreeuwd alles bij elkaar.. ik hoop dat dit heeeeeel snel voorbij is want deze mama is moe 🥲