27 Reacties
12 dagen geleden
Mama’s,
is/was jullie baby ook zo ontzettend poeperig tijdens deze sprong? Heel snel boos, “nep” huilen, krijsen? Heel hongerig lijkt ook wel?
Ohja en heel slecht slapen 😴
Liefs
12 dagen geleden
Reactie op Danielle0708
Mama’s,
is/was jullie baby ook zo ontzettend poeperig tijdens deze sprong ...
Of zit dit in de slaapregressie bij 8mnd?
9 dagen geleden
Hier sinds dit weekend ook in sprong 6!
Zaterdagnacht ging nog goed, maar de laatste 2 nachten erg onrustig!
Vandaag overdag ook slecht/amper slapen. Dus houd mn hart vast voor vannacht.
Verder is ze gelukkig heel vrolijk en lief. Wel is ze van het gillen de laatste dagen. Soort van plezier, maar ook als iets niet lukt.
Als het niet erger wordt dan dit...
En dan please nog even wat beter slapen. Ze zal toch vanzelf eens echt moe worden, toch?! 😅
9 dagen geleden
Hier ook aangekomen hij sprong 6… eet die van jullie ook ineens zo slecht? Avondeten ging er altijd super goed in maar de afgelopen dagen wil hij er niks van hebben.. 😅
9 dagen geleden
Reactie op Kinderwens21
Hier ook aangekomen hij sprong 6… eet die van jullie ook ineens zo slecht? ...
Nee.. die van ons eet juist meer? 🤣 onstilbare honger lijkt t wel soms haha
9 dagen geleden
Onze dochter laat overdag ineens flesjes staan (deels) eet verder wel goed.
Maar als ze nu dus per ongeluk wakker wordt later op de avond wil ze dan een flesje 🥲
9 dagen geleden
Reactie op Kinderwens21
Hier ook aangekomen hij sprong 6… eet die van jullie ook ineens zo slecht? ...
Ja vet herkenbaar!! Ze wilt absoluut niet eten. Drinken gaat ook minder goed. Maakte me best zorgen gezien ze ook weer meer begon te spugen. Ze is erg enthousiast tijdens en na het drinken en wilt super graag staan. Maar door alle kracht die ze dat zet, spuugt ze soms heel hevig. Iemand overigens die dit deel herkent. Fijn trouwens dit topic!!
9 dagen geleden
Reactie op Danielle0708
Mama’s,
is/was jullie baby ook zo ontzettend poeperig tijdens deze sprong ...
Ohhh nog iets wat ik herken. Ja mega "poeperig" (😂). Echt gigantische volle luiers. Vanacht nog... ik moest gewoon m'n partner roepen omdat ik nog nooit zoveel poep in haar luier had gezien🤣. Ze is idd ook vet snel geagiteerd en veel gillen vanuit enthousiasme of frustratie.
9 dagen geleden
Reactie op Cleo81
Ohhh nog iets wat ik herken. Ja mega "poeperig" (😂). Echt gigantische voll ...
Ik herken dit ook allemaal wel. Poep, moeilijk eten, hangerig, bij ons bleken het doorkomende hoektanden te zijn, toen we ze eenmaal zagen zitten was alles weer zoals normaal… pff al die sprongen en fases, please laat ons een keer even een aantal weken het gewoon ‘normaal’ hebben! 😂