27 Reacties

één maand geleden

Hier ook vreselijk overdag gaat het redelijk wel hazen slaapjes en wat meer mopperen ,maar de nachten vreselijk en zo vroeg wakker om 5 uur

één maand geleden

Ik vind deze echt de pittigste tot nu toe. Hier al 2 weken elk uur vd nacht wakker. Hoop echt dat het snel voorbij is!

één maand geleden

Reactie op Liekebrk

Ik vind deze echt de pittigste tot nu toe. Hier al 2 weken elk uur vd nacht ...
Dat gelukkig niet elk uur maar wel vaak wakker

één maand geleden

Oh help wij zijn hier ook aangekomen vrees ik. Kort slapen. Snachrs weer wakker. Veel hangerig huilerig en hier hongerig.

één maand geleden

Och hier ook, denk ook de pittigste tot nu toe. Heel erg huilerig, en ze is een soort zuurpruimpje. Niks is goed 🥲

12 dagen geleden

Mama’s, is/was jullie baby ook zo ontzettend poeperig tijdens deze sprong? Heel snel boos, “nep” huilen, krijsen? Heel hongerig lijkt ook wel? Ohja en heel slecht slapen 😴 Liefs

12 dagen geleden

Reactie op Danielle0708

Mama’s, is/was jullie baby ook zo ontzettend poeperig tijdens deze sprong ...
Of zit dit in de slaapregressie bij 8mnd?

12 dagen geleden

Reactie op Danielle0708

Ja hier ook. Ben ook benieuwd, zitten in principe aan einde van de sprong bijna, kan opeens weer heel veel dingen. Dus of het nou de sprong of slaapregressie is geen idee.

9 dagen geleden

Reactie op Anouk689

Pittig he 😴

9 dagen geleden

Hier sinds dit weekend ook in sprong 6! Zaterdagnacht ging nog goed, maar de laatste 2 nachten erg onrustig! Vandaag overdag ook slecht/amper slapen. Dus houd mn hart vast voor vannacht. Verder is ze gelukkig heel vrolijk en lief. Wel is ze van het gillen de laatste dagen. Soort van plezier, maar ook als iets niet lukt. Als het niet erger wordt dan dit... En dan please nog even wat beter slapen. Ze zal toch vanzelf eens echt moe worden, toch?! 😅

9 dagen geleden

Hier ook aangekomen hij sprong 6… eet die van jullie ook ineens zo slecht? Avondeten ging er altijd super goed in maar de afgelopen dagen wil hij er niks van hebben.. 😅

9 dagen geleden

Reactie op Kinderwens21

Hier ook aangekomen hij sprong 6… eet die van jullie ook ineens zo slecht? ...
Nee.. die van ons eet juist meer? 🤣 onstilbare honger lijkt t wel soms haha

9 dagen geleden

Hier begint er een vanaf een uur of 5 te mopperen, net als ik eten wil koken etc. Het is geen hongernmaar wil er graag bij zijn lijkt het wel. Lief maar ook niet handig🤐

9 dagen geleden

Onze dochter laat overdag ineens flesjes staan (deels) eet verder wel goed. Maar als ze nu dus per ongeluk wakker wordt later op de avond wil ze dan een flesje 🥲

9 dagen geleden

Reactie op Kinderwens21

Hier ook aangekomen hij sprong 6… eet die van jullie ook ineens zo slecht? ...
Ja vet herkenbaar!! Ze wilt absoluut niet eten. Drinken gaat ook minder goed. Maakte me best zorgen gezien ze ook weer meer begon te spugen. Ze is erg enthousiast tijdens en na het drinken en wilt super graag staan. Maar door alle kracht die ze dat zet, spuugt ze soms heel hevig. Iemand overigens die dit deel herkent. Fijn trouwens dit topic!!

9 dagen geleden

Reactie op Danielle0708

Ohhh nog iets wat ik herken. Ja mega "poeperig" (😂). Echt gigantische volle luiers. Vanacht nog... ik moest gewoon m'n partner roepen omdat ik nog nooit zoveel poep in haar luier had gezien🤣. Ze is idd ook vet snel geagiteerd en veel gillen vanuit enthousiasme of frustratie.

9 dagen geleden

Reactie op Cleo81

Ohhh nog iets wat ik herken. Ja mega "poeperig" (😂). Echt gigantische voll ...
Ik herken dit ook allemaal wel. Poep, moeilijk eten, hangerig, bij ons bleken het doorkomende hoektanden te zijn, toen we ze eenmaal zagen zitten was alles weer zoals normaal… pff al die sprongen en fases, please laat ons een keer even een aantal weken het gewoon ‘normaal’ hebben! 😂

8 dagen geleden

Nou volgens de app moet de sprong voorbij zijn. Maar heb het idee dat het allemaal maat erger wordt. Heel erg huilerig. Continu moeten vermaken. Slechte slapen en eten

8 dagen geleden

Slapen ze bij jullie ook mega slecht in de nacht. Vaak wakker en vroeg wakker (5 uur) 😭

8 dagen geleden

Reactie op Sbeer88

Slapen ze bij jullie ook mega slecht in de nacht. Vaak wakker en vroeg wakk ...
Vanacht 10 uur ophuilen in slaap 12 uur ophuilen in slaap 2 uur wakker 4 uur wakker en half 6 wakker ben gebroken