6 Reacties

4 maanden geleden

In ieder geval goed schaduw regelen voor je uk! Goed smeren. Tussen de heetste uren niet naar het strand maar liever ‘s morgens of eind van de middag.

4 maanden geleden

Wij gaan deze zomer op reis naar Spanje en ik heb een strandparasol gekocht zodat ons zoontje altijd in de schaduw kan liggen 😊 Daarnaast heb ik ook zo'n UV-tentje waar hij in kan liggen

4 maanden geleden

Net twee weken Frankrijk geweest en heel veel op het strand geweest met baby van 4 maanden, ging top! Ik had zo'n luchtdoorlatende draagzak en voor op het strand een strandtent en parasol in 1 (van decathlon) en daardoor schaduw en geen wind. Uv-pakje aan, hoedje op en de wipper mee. Daar zat ze veel in te spelen dus speelgoedje waar ze zichzelf mee kan vermaken ook fijn 👍🏻 mocht je borstvoeding geven: ik vond dat heel handig en makkelijk!

4 maanden geleden

Wat goed dat jullie dat doen, ik vind spelen buiten in de tuin al heel wat, laat staan het strand. Ik zou het heerlijk vinden, maar ook een hele onderneming!😅

4 maanden geleden

Reactie op ILU93

Net twee weken Frankrijk geweest en heel veel op het strand geweest met bab ...
Als je nog borstvoeding geeft: ik neem een extra fles water mee om mijn borsten even schoon te maken. Anders krijgt ze zo’n zoute hap eerst haha 🤣

4 maanden geleden

Reactie op Zweedsebaby

Als je nog borstvoeding geeft: ik neem een extra fles water mee om mijn bor ...
Dat is een goeie ! Vind het ook spannend dat de auto dan zo heet word voor de terug rit … vaak zijn de garages al vol