3 Reacties
6 dagen geleden
Ik vind ook dat de Kruidvat luiers meer stinken. Hebben hetzelfde. Ligt aan de luiers niet aan je baby zijn urine denk ik
5 dagen geleden
Ja, hier nog 1! Ongeveer twee weken geleden meegemaakt. Weet niet of je mijn topic hierover kunt zien/lezen. Ik gebruikte Etos luiers. Had een paar gekocht, maar toen ik het laatste pak had aangebroken en de helft al gebruikt had, rook ik ook die hele sterke urinegeur. Mijn zoontje had ook geen koorts en gedroeg ze ook normaal.
Ik heb maar de laatste luiers gebruikt om vervolgens over te gaan op Trekpleister luiers, die ik voor de Etos luiers al gebruikte. Daarvoor gebruikte ik Kruitvat luiers.
Maar goed, het heeft ongeveer drie dagen geduurd, voordat het me opviel dat de sterke urinegeur was verdwenen. Echt geen idee hoe het weer overging en hoe het überhaupt zo was ontstaan, maar wat was ik bezorgd, zeg!
Ik hoop voor je dat het ook voor jou van korte duur is. Maandag a.s. moet mijn kleine naar het consultatiebureau. Ik ben toch benieuwd, dus zal het even navragen. Dan kan ik je ook het antwoord geven, als je wil. Maar als je het anders echt niet vertrouwt, kun je ook de huisarts contacten.
Succes in ieder geval!