20 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb het stokke badje xl ik vindt hem top zet hem in de douche en dan lekker baddere en straks als ze kan zitte helemaal fijn.

2 maanden geleden

Ik heb hm pas gekocht en net voor het eerst gebruikt, super tevreden over!

2 maanden geleden

Kan hier ook zn badstoeltje in

2 maanden geleden

Ja al eerder voor de oudste gekocht en mega veel plezier van. Straks kunnen ze er met z’n tweeën in.

2 maanden geleden

Reactie op Vrilub

Kan hier ook zn badstoeltje in
Die ik heb past daar wel in

2 maanden geleden

Wij hebben het badje ook aangeschaft. Erg tevreden mee.

2 maanden geleden

Heb het normale stokke badje voor de twins en de xl variant voor de 4jarige kleuter. Ideaal!

2 maanden geleden

Ik heb hem en ben er blij mee. Heb ook een angelcare badzitje erin zitten en dat past gewoon :) hij is ook makkelijk in te klappen dus ruimtebesparend (wij gebruiken hem op de bodem van douche dus zonder standaard).

2 maanden geleden

Reactie op sandravegmond

Die ik heb past daar wel in
Welke heb je want degene die wij hebben past er niet in 😅

2 maanden geleden

Ik heb hem ook. Gekocht omdat het hoppop bad te klein is geworden (dochter nu met 6 maanden 70 cm). Ik mis het kunnen badderen op standaard wel. Maar de XL is qua grootte heel fijn. Zelf heb ik alleen nog wat moeite om op de grond bij haar te zitten en omhoog te komen. Dus van de week de grotere tummy tub geprobeerd in de gootsteen, vond ze geweldig en is voor mij op dit moment beter te doen. Op vakantie konden we het badje boven de gootsteen zetten, dat was wel heel prettig. Maar die mogelijkheid hebben we thuis niet (gootsteen meer in de hoek).

2 maanden geleden

Reactie op Vlinder1985

Ik heb hem ook. Gekocht omdat het hoppop bad te klein is geworden (dochter ...
Dat inklappen is super fijn, staat niet meer in de weg.

2 maanden geleden

Gelijk besteld, zijn nu in de aanbieding. Ben benieuwd 😃

2 maanden geleden

Reactie op Marianne1706

Gelijk besteld, zijn nu in de aanbieding. Ben benieuwd 😃
Al binnen en uitgeprobeerd?

2 maanden geleden

Reactie op Vlinder1985

Al binnen en uitgeprobeerd?
Yes! Paar keer gedaan nu. Bevalt goed. Weleens waar heb ik hem nu op de grond waardoor het niet heel ergonomisch werkt omdat ik m’n zoontje nog moet vasthouden echt. Dus nog even wat op verzinnen. Hoog ergens op zetten of zo’n standaard. Maar badje zelf ben ik heel blij mee

2 maanden geleden

Mee gehad op vakantie voor de kids(oudste wil niet douche) Ideaal ding! Kan zo mee onder de arm naar het toiletgebouw en zo mee terug. En super handig op te bergen. Dikke plus en aanrader

2 maanden geleden

Reactie op Marianne1706

Yes! Paar keer gedaan nu. Bevalt goed. Weleens waar heb ik hem nu op de gro ...
Fijn om te horen! Vind dat ook lastig.. zet m toch maar op tafel en daarna met emmer maar leegscheppen (hadden we maar een wasbak in het midden van het keukenblad, dan kon ie daar, ideaal was dat op vakantie). De standaard van stokke zelf is voor de kleine versie, past xl badje niet op schijnt. Mocht je toevallig wel een standaard vinden, laat het dan vooral weten ☺️

2 maanden geleden

Hier gebruiken we het stokke flexi bad XL al 1,5 jaar voor de oudste (nu 2,5) en nu sinds een maandje ook voor de jongste. Voor hem (6mnd) zet ik het "zitje" van het baby badje erin, zo kan hij lekker "zitten" in bad maar heeft wel alle ruimte om met z'n beentjes te trappelen. Ik zit er dan zelf naast op een plastic krukje (en wordt helemaal nat gespettert door zoonlief😉).

2 maanden geleden

Reactie op Vlinder1985

Fijn om te horen! Vind dat ook lastig.. zet m toch maar op tafel en daarna ...
Ik heb er nu twee hoge wasmanden onder gezet haha. Ging ook goed 😜

2 maanden geleden

Reactie op Marianne1706

Ik heb er nu twee hoge wasmanden onder gezet haha. Ging ook goed 😜
Wat slim!